Web Analytics
Gå til innhold
kazarius

Korleis bli kvitt forsterkaren?

Anbefalte innlegg

Det er sånn amp som John i johnossi bruker. Steike feit amp.

Feit amp er det, men prisen har tydelig vis tatt en tur innom Fedon Lindberg siden eg sist sjekka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe av det samme problemet. Prøver og selge en marshall tsl topp og evt kabinett

Overgang til rack står det i annonsen din. Jeg har et rack med JMP1, Quadraverb GT og EL34 50/50.

Da er det jo bare å kastebytte da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes mange av MusicMan forsterkerene i Norge, har reparert og testet en slik selv for en tid tilbake

knall god forsterker i god kvalitet, den har Tag Board kobling og ikke billig kretskort løsning.

Min mening er at den verdt 6000 men det spørs om du får så mye for den, folk flest setter ikke pris på

gamle forsterkere som lyder bra, men vil heller ha type Behringer/billig amper

masse produsert med kretskort og digitale effekter, det er synd...

Endret av EHansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor, kjøp Carvin rørcombo brukt til 4k istedet for Marshall MG til 5k :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet er nok å finne riktig kjøper ja. har en sånn selv, som er litt halvskrota, tenkte å pusse'n opp og flytte til hybelen, siden jeg ikke har noen gitarforsterker der nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Gode bilder, vis frem hele ampen.

2. Mye informativ tekst som "selger" ampen. Vær ærlig og skryt samtidig.

Sett mange rævva annonser som har lite tekst som er dårlig skrevet og null bilder eller bilder fra websider. Da kan man tape flere tusen kroner, og det gjør gjerne de med slike annonser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lagt merke til at fyren bur på Austevoll? :P

Joda, tenkte berre at det ikkje hadde noko å sei for det store fleirtal her, og at eg ikkje trong å skrive det her. Det er vel strengt tatt heilt irrelevant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e jo eit stykke då. Må ta båt og greier. Det er litt enklare å selge ting om du bur i ein stor by.

Har vært på autsevoll en gang jeg. Tok buss til fergen og gikk derfra og inn til "sentrum" på austevoll. Tok meg nesten en halv dag. Reiste fra bergen kl 6 og var fremme 12 eller 13. Husker ikke helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit. Ingen som har lagt merke til at fyren skriv Austevoll/Lepsøy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å selge den til en butikk. De er profesjonelle og må betale det den er verdt. Kontakt www.vintagegitar.no. De ta r sikkert imot. Eller musikkbørsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å selge den til en butikk. De er profesjonelle og må betale det den er verdt. Kontakt www.vintagegitar.no. De ta r sikkert imot. Eller musikkbørsen.

Nja, de må vel betale akkurat så mye som de vil legge ut og samtidig få en viss fortjeneste tilbake selv. Har du en litt usikker (les tungsolgt) amp, så kan du risikere å få veldig lite for den, siden de ikke vil brenne inne med noe de ikke får solgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.