Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metall fra meg


Sorg

Anbefalte innlegg

Dette kan muligens være noe for deg som liker Opeth, Emperor, Extol, litt prog og rolig musikk... Sidestiller oss ikke med de banda overhodet(!!), men prøver å gi en pekepinn på stilen..

Du kan sjekke ut sanger i playeren på www.invain.org og laste ned MP3er der.

Dog dette er fra en EP spilt inn sommeren 2005. Spilte sist sommer inn en ny fullengder. Alt i proft studio (Dub Studio i Krsand) (omlag 8 uker) og har med mange gjestevokalister og omlag 15-16 gjestemusikere fra musikkonservatoriet i KRsand på skiva.

Tar du en lytt er det alltid hyggelig med konstruktiv tilbakemld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilige greier. ikke kjempefan av vokalen dog, trur det har noe med miksen å gjøre

Tusen takk for det begge to.

På alle låtene? Er ikke superlyd på vokalen sikkert, men jeg synes han gjør en god jobb. Er jo uansett en gammel innspilling dette da.. Sammenlignet faktisk den gamle skiva med den nye innspillingen vi gjorde i sommer. Bortsett fra at det generelt er mye bedre lyd merket jeg at det var veldig mye bedre/klarere/osv lyd på vokal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen. Får si i fra når fullengderen er ute da... Er et par nivå over dette.

Flere som liker ikke vokalen helt, hehe... Få som har nevnt dette før. Hva er det der misliker? Bare interessant å vite :) Er ikke jeg som synger heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen. Får si i fra når fullengderen er ute da... Er et par nivå over dette.

Flere som liker ikke vokalen helt, hehe... Få som har nevnt dette før. Hva er det der misliker? Bare interessant å vite :) Er ikke jeg som synger heller..

Jeg er bare ikke så alt for glad i akkurat den typen vokal. Er ikke dermed sagt at han synger dårlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen. Får si i fra når fullengderen er ute da... Er et par nivå over dette.

Flere som liker ikke vokalen helt, hehe... Få som har nevnt dette før. Hva er det der misliker? Bare interessant å vite :) Er ikke jeg som synger heller..

har ingenting imot skriking, men syns ikke den passer heelt inn, rett og slett. som sagt, antageligvis mye i miksen, virker som den er gaina litt for mye i toppen, samt at den ligger litt langt framme i miksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.