Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kvinnelige gitarister?


3C5!EdCRAPeI

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes ikke jenter kler gitarer :S

Jenter må gjerne spille bass/trommer/synth/whatever, det er bare kult, men akkurat gitar synes jeg som sagt ikke jenter kler..

Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke synes jentegitarister er flinke eller noe sånt, det er bare ett eller annet oppe i mitt hode som synes at jenter med gitar utseendemessig ikke er noe tess :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonnie Raitt er en dyktig gitarist.

Må si meg enige i at dette er vel den eneste kvinnlige gitaristen jeg kan komme på som er like teknisk dyktig som gutta.

Litt rart egentlig som flere her nevner at det er manko på kvinner som kan traktere en straumfjøl som gutta. Har selv en teori om at det ligger litt i selve designet på gitaren. Den er femini og har kurver og former som kan minne om en kvinnes. Så det å se en kvinne traktere elgitaren blir som å se et lesbisk par. Ikke det at jeg har noe imot lesbiske, så det er klart, men rock 'n' roll bygger så mye på sex at det i "normale" øyne ikke er noe sexy ved kvinner som spiller gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om noen kan nevne en teknisk god kvinnelig gitarist... Mener selvfølgelig ikke at damer ikke kan spelle, men har til nå ikke sett en eneste dame shredde

så hvis du kan shredde er man en god gitarist?

det er kanskje det dumeste jeg har hørt

Det er vel heller slik at hvis du shredder så er du ikke en gitarist, men en tulling som bare tenker på teknikk :lol:

Nå får vi opp temperaturen her tenker jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes ikke jenter kler gitarer :S

Jenter må gjerne spille bass/trommer/synth/whatever, det er bare kult, men akkurat gitar synes jeg som sagt ikke jenter kler..

Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke synes jentegitarister er flinke eller noe sånt, det er bare ett eller annet oppe i mitt hode som synes at jenter med gitar utseendemessig ikke er noe tess :P

VELDIG enig med den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var det det utseendemessige med kvinnelige gitarister vi snakket om også da ;) (de av oss som ikke likte kvinner med gitar :P)

pene jenter kler heller ikke gitarer, men de kler basser og trommesett desto bedre :P

(jeg kritiserer fortsatt ikke de gitartekniske ferdigheter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.