Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny jazz-shit er lagt ut.


windofpain

Anbefalte innlegg

Fant noen fete BT'er, laget av John Findlay (som i tillegg til å lage bra BT'er, er en kanongitarist), så jeg gjorde noen opptak igjen. De nye er: 'Always-jam', 'Sun2', 'Second Sun-jam' og 'Third Sun-jam'. De tre siste er samme BT.

Kan lokaliseres her

For de som får det til å funke, så er direkte linker her:

1. Always

2. Sun2

3. Second Sun-jam

4. Third Sun-jam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft tøft!

Er du noensinne på jammen på Herr Nilsen? Stikk innom en søndag..og ta med gitaren! Finner meg som regel oppe i hjørnet med en guiness i hånda:)

Edit: Liker forresten veldig godt fraseringa di nå...får rent Jon Eberson-vibber:)

Og Aiwass: Glem eksamen, og bli med Christian på Childs Anthem, hehe..det blir legendarisk;)

Endret av Peri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig fine tilbakemeldinger, folkens:)

Peri: Jeg har vært på Herr Nilsen-jam én gang, og syntes ikke jeg spilte spesielt bra da, men burde jo absolutt vært med på flere jammer enn jeg er på, da det er utrolig lærerikt.

Edit: Og, ja, I religionen Ekte Jazz, så er tapping strengt forbudt, i likhet med vreng, og andre nymotens greier.

Endret av windofpain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne glemt de 1000-vis av sider jeg har å lese de neste to ukene.

Ok, trodde han hadde spurt deg, jeg....trenger en gitarist til å spille Childs Anthem på huskonsert, hehe. Tror ikke det blir noen øvinger.

Windofpain: Send en PM neste gang du skal på jam da....er der som oftest sammen med noen kompiser:) Bor like ved...holder meg til øllen da, så får andre ta seg av spillinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne glemt de 1000-vis av sider jeg har å lese de neste to ukene.

Ok, trodde han hadde spurt deg, jeg....trenger en gitarist til å spille Childs Anthem på huskonsert, hehe. Tror ikke det blir noen øvinger.

Ach so! Ja, han fortalte meg at han og Calle trengte en gitarist til Don't Let The Sun Go Down On Me, hvorpå jeg svarte at jeg gladelig hadde vært med, hadde det altså ikke vært midt i hjemmeeksamen. Tydeligvis falt valget på en annen låt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde han hadde spurt deg, jeg....trenger en gitarist til å spille Childs Anthem på huskonsert, hehe. Tror ikke det blir noen øvinger.

Hvis dere ikke finner noen så kan både Gnome og jeg spille live-versjonen med en hånd på ryggen, omtrent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.