Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke av Suhr modellene er bra allround?


Sorg

Anbefalte innlegg

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...=ADME:B:SS:US:1

Eksempel på en knalldeal på en PRS. Ikke min type farge dog..

Den gitaren der koster fort ca 15000 levert her i Norge (frakt og moms inkl). For den prisen kan man jo raskt plukke opp en helt ny Suhr Pro, eller en brukt PRS her i Norge. Og da kan man jo tross alt prøve gitaren først....

Vel. 1500*6,4=9600 + frakt (300)= 9900*1,25= 12375 + fortollingsgebyr til posten 170 = 12525. Kan også gjøre slik mange gjør (men få vil si høyt) å få selger til å skrive ned verdi for å slippe moms, da nærmer du deg kanskje 11000. Liker du av en eller annen grunn ikke gitaren bør det ikke være noe problem å selge uten tap, men det er jo en annen sak...

En annen sak er at en ofte får mye bedre og ikke minst penere PRS i USA enn her hjemme. Tror nok ikke akkurat de shipper de beste over her (sier ikke at de shipper dårlige heller men...).. Hvertfall det jeg har hørt...

Hva ligger suhr på i norge? 15000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Frakt til 300? Hvor finner du det? Og hvor lang tid tar det?

Er vel kaskje ingen umulighet det.

3-5 dagers levering hadde jeg sist, og det kosta i underkant av 700, så 300 for en tregere levering er kanskje overkommelig. Spørs bare hvor god tid man har da.

Jeg føler også at det er verdt noen hundre ekstra for å få gitaren fort, gir også en trygghet rundt det at den ikke skal behandles av postvesen rundt om kring så mye lengre enn ytterst nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnum.no de shipper hver uke. har du ikke hlrt om de?

da kan du i tillegg være med på alle auksjoner hvor selger kun sender til adr i usa fordi han sender til din potboks i usa og de sender den til deg. phoncible har brukt disse tror jeg.

og prisen på suhr ser jeg på godlyd ligger godt over 20000... ikke mye til rundt 15000 der... er ikke interessert i en telecaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har hørt om Magnum. Men benytter meg av kjentfolk i USA. Føles litt tryggere. Og frakt. Tja, jeg liker å få varene kjapt. Mindre mulighet for skade jo kortere tid de er "på vei". Betaler egentlig gladelig $150. Kommer an på størrelse på kasse. Ibanezkassene er på grensa av det tillatte målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, GOTCHA! Dere er jo letter å fyre opp en avis dynka i bensin.

Allround gitarer er bare tull fordi de ikke er veldig bra på noen ting. Saken er at man ikke får fet neck singel coil lyd og fet neck humbucker lyd i samme gitar. Skal man først kjøpe en gitar til 20.000 vi jeg vel for faen hatt en som var jævlig bra til et eller annet. Da inngår man ikke kompromisser. PRS er ei heller noen spesielt bra allround gitar. En Tyler Studio elite eller en av Anderson superstratene er vel omtrent så nærme en kan komme en allround gitar. Men jeg ville heller hatt en fet strat og en fet Les Paul (eller kopi). Da kan man begynne å snakke allround. Tror du skal lete lenge etter en spillejobb du ikke kommer deg gjennom med de to.

Allround er jo også bare tull fordi det er jo ingen som spiller metal, rock, blues og jazz bra uansett. Det er mange som tror de gjør det men det er stort sett bare pinlig...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Kom ikke her og nekt på at den er mest allround av alt! Og funker mer enn bra nok til å lure alle som hører på. Dog ikke like overbevisende for deg som spiller på den. ;)

stop, stop før tastaturet synker.......................øøøøøøøøøøøøøøæææææææææææææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.