Web Analytics
Jump to content

GuitarBackingTrack.com: Feedback ønskes

Oddgeir Austad
 Share

Recommended Posts

Hei,

jeg startet nylig opp siden GuitarBackingTrack.com. Den inneholder backing tracks for gitar i flash-format. Jeg vil også tilby MP3-nedlastning etter hvert. Jeg setter stor pris på om dere kan teste siden og gi tilbakemelding om det er noe dere ville ha endret, om det er noe som er bra/dårlig eller om dere har backing tracks å bidra med.

Foreløpig er det kun 195 backing tracks, men flere vil bli lagt til etter hvert. Grunnen til at jeg har valgt flash er at da kan man starte å spille av låta allerede etter noen sekunder (til og med på ISDN) mens sangen laster og jeg har etter hvert tenkt å implementere litt ekstra funksjonalitet i spilleren (f.eks. A-B-avspilling, altså looping av visse parti). Hvis det er annen funksjonalitet som er ønskelig i spilleren lar det seg sikkert gjøre. Kom gjerne med tilbakemeldinger eller kommentarer.

Oddgeir

Edited by Oddgeir Austad

Har ikke tenkt å høre gjennom alle. Er dette backingtracks fra et annet nettsted, eller selvmekka?

Jeg har ikke mekket noen selv. Hadde en bunch liggende så tenkte likså godt jeg kunne dele. Skal ikke se bort fra at noen av dem stammer fra GuitarBT. Jeg er også åpen for innsendelser :)

Det "nye" med denne sida er at den er flash-basert og at bt'ene streames, noe som gjør at de kan høres på nesten umiddelbart. Linja er rimelig rask, så det skal forhåpentligvis gå unna. Er litt spent på hvordan siden oppfører seg under stor belastning, men ser ut til å gå veldig greit så langt.