Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

har endelig bestemt meg!


kenzky

Anbefalte innlegg

prøv boss mt-2 metalzone. da får du metall lyd:)

black metal lyd:)

Tenkte ikke så heavy, litt mer Metallica-aktig!

Bare sjekk avataren, så skjønner dere hvilken gitarist som rulerer i dette huset. <---------------- ;)

metallica er tingen. får metallica lyd med mt-2en også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig enig, er han misfornøyd med vrengen i ampen sin, så må han kjøpe en ny amp. En pedal på en transistoramp som det der vil sansynligvis ikke hjelpe noe særlig, kjøp noe som låter bra i første omgang.

så pedaler funker ikke på transistorer da? jaja sier jeg bare... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså..hvis det bare er vrengen han er misfornøyd med er det vel ingenting i veien for å få vrengen fra boks i stedet for amp?

Personlig har jeg en amp med utrolig dårlig vreng og flott clean. Når jeg bare kjører forsterkeren på clean, og dytter vreng fra boks inn på clean-kanalen får jeg også alt fra ballesparkende metallvreng til rock'n'roll overdrive.

Så det går fint an å spille med og klare seg med en amp med middels lyd om man med en boks eller 100 klarer å få grom lyd ut av den. Det er i aller høyeste grad mulig. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grønn og blir enda grønnere :blush: alle sammen her inn mener jo stikk motsatt :huh:

Still det samme spørsmålet til 1000 mennesker, og få 1000 forskjellige svar.

Ja, jeg kunne godt forsøkt å komme med noen konkrete forslag, men i og med at det strider mot min overbevisning lar jeg selvfølgelig være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.