Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steve vai gitar...gardin gitar.......


Kramer

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ikke sikkert jeg har sett DNA og SWIRL-jem'ene, men jeg kan fortelle såpass at jeg ikke er noe fan av rosa detaljer på akkurat den gardin-gitaren, ikke er jeg noe fan av gitarer med håndtak, heller.

Kan noen fortelle meg hva som egentlig er vitsen med et håndtak på en gitar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... har ikke gutta på Ibanez vett nok til å sette ned foten i det hele tatt? Et sted må genseren gå!

Jeg syns kanskje Vai burde satse på å bli kjent for å lage god musikk i stedet for å ha 80-talls-fargede gitarer.

Takke meg til den JEM'en på Nilsefix sin avatar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet. Vai må da få lov til å spille på gitarer som ser litt funky ut. Det sier ingenting om hans evne til å lage eller spille musikk.

Ibanez setter nok ikke ned foten så lenge gitarene selger, og det å være sponsor til Steve Vai er jo bra reklame for Ibanez da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kanskje Vai burde satse på å bli kjent for å lage god musikk i stedet for å ha 80-talls-fargede gitarer.  

Tingen er vel den at de 80-talls fargede gitarene hans kom ut nettopp på 80-tallet, og er ikke lenger i produksjon.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså , Flower Pattern gitaren er veldig basert på humor .. Den er nok ikke sånn den er fordi Vai syntes den ser veldig pen ut .. Men at den er litt "artig" ... Jeg syntes ikke den er pen ,men å tvile på legningen hans fordi den har rosa deler på seg er kanskje litt drastisk ..

Swirl er muligens den styggeste måten å gjøre en gitar på noen sinne , jeg blir sinna hver gang jeg ser de gitarene ....

Men mange av gitarene til vai er veldig stilige , og veldig veldig pene .. Jeg viser gjerne da til denne : http://www.jemsite.com/axes/model/jem10.htm

som uten tvil er den peneste gitaren jeg har satt mine øyne på .. Bare sjekk headstocken og si at det ikke er fint lissom....

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende. Men jeg ville ikke kjøpt en gitar KUN fordi den låt kult. Utseendet har en del å si det også. Spør bare Agg.

Hehe, ja ;)

Er enig med deg jeg, jeg likte ingen av de gitarene som har blitt vist her, syns rett og slett det blir for glorete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Nils viste til er jo ganske fin da, men det med håndtaket blir for dumt. Selv er jeg mer fan av les paul/telecaster modeller, med single cutaway. Alikevel, han har noen ok gitarer. Det er vel en smaksak. Gitarene har ihvertfal fin lyd, og det er det som teller mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.