Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steve vai gitar...gardin gitar.......


Kramer

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Steve Vai viser ikke takter til PR-kåthet nei!

Men han er en show gitarist, som gir folka som kommer å se han en fantastisk oppvisning av både utrolig teknisk spill og en kul attitude!

Men JEM7FPen er igrunn ikke såå kul..

Ikke min favoritt JEM ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å showe på scenen har da ingenting med å være Pr-kåt da Gnome ..

Det er jo bare en greie for å få publikum med seg , noe han klarer . Mye kulere å være på en konsert der det er litt liv i bandet , og de beveger seg litt rundt osv , enn f.eks satriani som bare står stille , ikke har noe sceneshow eller noe annet ..

Vai er jo en entertainer av KLASSE live ..

Klærna syntes jeg egentlig er litt kule , men jeg skal innrømme at 85% av klærna hans er jævli harry :D hahaha...han har sikkert en psycho garderobe..

Jeg får det virkelig ikke til å stemme at han er pr-kåt , og jeg begynner litt å lure på om du vet hva det betyr .. Det funker jo ikke å være pr-kåt for en sånn kar som han , å prøve å selge album går jo i dass , for det er bare en veldig veldig veldig liten del av folk som hører på den type musikk nå for tida.. Er jo bare Britney og Beyonce og alle de råttne rapperne som selger. ..

så ...

Gitaren er stygg , det er jeg enig i .. . usj

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La gardinene henge i fred, og hold dere for all del unna ROSA farge på gitaren, gutter! Herregud... ROSA knotter! Jeg begynner å tvile litt på legningen til mr. Vai... gardin-lakkert gitar, psycho garderobe og ROSA detaljer på gitaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.