Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sinnsyk låt, noen oppe for tabbing?


onanym

Anbefalte innlegg

Siden du klarte å plukke den sangen med en stemmegaffel, så kan du kanskje prøve deg på Freezing moon også?

Nå plukket jeg den ikke med stemmegaffel, det var bare for å finne grunntonen. Skulle jeg plukke den du la ut, så måtte jeg hørt på den flere ganger enn én. Jeg betakker meg.

For øvrig er jeg veldig enig i at beskrivende tråd-titler er veldig hyggelig mot andre forum-medlemmer, og klart å foretrekke, da det blir mye bedre å holde oversikten da, også slipper man å klikke seg innpå for mange tråder som er helt utenfor ens eget interessefelt. Når det er sagt, var denne tråden på ingen måte av de verste.

Endret av windofpain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du klarte å plukke den sangen med en stemmegaffel, så kan du kanskje prøve deg på Freezing moon også?

Nå plukket jeg den ikke med stemmegaffel, det var bare for å finne grunntonen. Skulle jeg plukke den du la ut, så måtte jeg hørt på den flere ganger enn én. Jeg betakker meg.

En må nok det ja.. litt slopy spilling.

Det er mulig å høre flere ganger... Er nok litt vrient, så jeg forsåt godt at du ikke gidder å pese med det.

Da får jeg fortsette å prøve selv :blush:

Endret av awxiz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dere pro'sa ikke trenger slikt, men jeg har funnet ut at noe så enkelt som en winamp-plugin ved navn Pacemaker er verdt gull og grønne skoger... Den lar deg enkelt forandre tempo uten tonen(pitchen), eller evt bare tonen på låta. Mye morro (Barry White synger sopran, Meshuggah spiller kosesakte osv) og for meg et must å ha om man skal begi seg på tabbing...

Likefullt sliter jeg med akkurat "duende"-låta, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.