Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny øks er kommet vel frem!


Slashaxl

Anbefalte innlegg

Jackson DK-1 fra 1997. Endelig kommet frem. Ser faktisk bedre ut enn jeg håpet på:)

Her er noen bilder, crappy kvalitet da de er tatt med mobilen min, men skal få lagt ut noen bedre i galleriet etterhvert.

http://i27.photobucket.com/albums/c196/Slashaxl/DSC00120.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c196/Slashaxl/DSC00125.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c196/Slashaxl/DSC00123.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c196/Slashaxl/DSC00122.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c196/Slashaxl/DSC00121.jpg

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Usa modell? Kjøpt på Ebay eller?

Da var den endelig i boks :D

Kjøpt fra ebay ja, eller funnet der og kjøpt privat, fikk prutet den ned litt i pris.

USA modell ja. DK-1 Dinky fra 1997, mint condition, har kun vært til utstilling og hjemme hos selger, han tok den med hjem etter at han la ned musikksjappa han drev før, og har kun spilt på den en gang siden, så trenger nok å settes opp, men alikevel. Falt for finishen... flotte saker:)

Kommer nok bilder når den er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usa modell? Kjøpt på Ebay eller?

Da var den endelig i boks :D

Kjøpt fra ebay ja, eller funnet der og kjøpt privat, fikk prutet den ned litt i pris.

USA modell ja. DK-1 Dinky fra 1997, mint condition, har kun vært til utstilling og hjemme hos selger, han tok den med hjem etter at han la ned musikksjappa han drev før, og har kun spilt på den en gang siden, så trenger nok å settes opp, men alikevel. Falt for finishen... flotte saker:)

Kommer nok bilder når den er på plass.

Du var ikke med på auksjonen men kontaktet selger i ettertid? Når jeg prøver dette blokker ebay beskjedene pga "sikkerhetstiltak"... Er vel heller fordi at de ikke tjener noe salger skjer privat tenker jeg...

Fortell oss mer når du har testet gitaren skikkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usa modell? Kjøpt på Ebay eller?

Da var den endelig i boks :D

Kjøpt fra ebay ja, eller funnet der og kjøpt privat, fikk prutet den ned litt i pris.

USA modell ja. DK-1 Dinky fra 1997, mint condition, har kun vært til utstilling og hjemme hos selger, han tok den med hjem etter at han la ned musikksjappa han drev før, og har kun spilt på den en gang siden, så trenger nok å settes opp, men alikevel. Falt for finishen... flotte saker:)

Kommer nok bilder når den er på plass.

Du var ikke med på auksjonen men kontaktet selger i ettertid? Når jeg prøver dette blokker ebay beskjedene pga "sikkerhetstiltak"... Er vel heller fordi at de ikke tjener noe salger skjer privat tenker jeg...

Fortell oss mer når du har testet gitaren skikkelig! :)

Jepp... Skal nok gi en oppdatering etterhvert:)

Nei kontaktet selger under auksjonen. Pruta prisen, tok Buy It Now.... første over pengene, og fikk tilbake resten. Er jo bare å prøve seg det:) Men sjekka litt ut hva de vanligvis går for brukt i statene, så bydde jeg ham litt mer, pga at den er strøken, og han møtte meg på halvveien, men fikk da $200 i avslag, noe som jeg syntes var helt ok:)

Specs:

Jackson Dinky DK1 USA 1997

Tobacco Sunburst

Mother Of Pearl Sharkfin Inlays

Alder body with flame maple top.

Bolt on quartersawn maple neck

Ebony Fingerboard

22 frets

Gold Hardware

Original Floyd Rose

2 Seymour Duncan Classic stack humbuckers

1 Seymour Duncan TB4 "JB" Humbucker

5 position switching

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Skal nok gi en oppdatering etterhvert:)

Nei kontaktet selger under auksjonen. Pruta prisen, tok Buy It Now.... første over pengene, og fikk tilbake resten. Er jo bare å prøve seg det:) Men sjekka litt ut hva de vanligvis går for brukt i statene, så bydde jeg ham litt mer, pga at den er strøken, og han møtte meg på halvveien, men fikk da $200 i avslag, noe som jeg syntes var helt ok:)

1.

Hva mener du med "første over pengene, og fikk tilbake resten"? Så buy it now var altså på ca 1300 og du sa du kunne gi han 1100 og kjøpe med en gang? Funker ofte bra det? Markedet svømmer jo over av gitarer på ebay nå. Det er gode tider. Har lyst å skaffe meg to nye gitarer innen de neste månedene. OFte mange fine gitarer hvor selgeren har reserven akkurat litt for høy til at det blir noe futt på auksjonen. Da er det lurt å sende en melding og si du tar den for lavere pris. Sparer jo tusener selv med momsen!!

2. Så du gav sånn ca 1100 for den + frakt? Trodde USA modellene lå på mere enn dette brukt, men det er kanskje for soloistene? Hvor sjekker du prisnivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Skal nok gi en oppdatering etterhvert:)

Nei kontaktet selger under auksjonen. Pruta prisen, tok Buy It Now.... første over pengene, og fikk tilbake resten. Er jo bare å prøve seg det:) Men sjekka litt ut hva de vanligvis går for brukt i statene, så bydde jeg ham litt mer, pga at den er strøken, og han møtte meg på halvveien, men fikk da $200 i avslag, noe som jeg syntes var helt ok:)

1.

Hva mener du med "første over pengene, og fikk tilbake resten"? Så buy it now var altså på ca 1300 og du sa du kunne gi han 1100 og kjøpe med en gang? Funker ofte bra det? Markedet svømmer jo over av gitarer på ebay nå. Det er gode tider. Har lyst å skaffe meg to nye gitarer innen de neste månedene. OFte mange fine gitarer hvor selgeren har reserven akkurat litt for høy til at det blir noe futt på auksjonen. Da er det lurt å sende en melding og si du tar den for lavere pris. Sparer jo tusener selv med momsen!!

2. Så du gav sånn ca 1100 for den + frakt? Trodde USA modellene lå på mere enn dette brukt, men det er kanskje for soloistene? Hvor sjekker du prisnivået?

1.Jeg avsluttet auksjonen med Buy It now, etter å ha avtalt med selger. Betalte inn Buy It Now summen, og fikk tilbake ført resten etter oppgjøret, når frakt og slikt var trukket fra.

2. 1050 + 110 i frakt. USA modellene ligger ofte litt høyere ja, er fort noen hundre dollar mer enn dette stort sett på ebay. Men inbyrdes kjøp i statene ligger ofte under, og slikt kan man forhøre segom på diverse instrumentforum, og gitarnettsider. Dette er også en DK-1 fra 97,hals uten matchende finish + at den har stått/hengt/ligget i ro siden 97 stort sett. De nyere DK gitarene kommer med 2 humbuckere type EMG, denne med samme oppsett som en SL-1. Men alikevel ser det ut til at det ikke går så altfor mange av den, for flere folk serjeg er ute etter en. Alikevel vil neppe en amerikaner som vet at disse normalt går for en 7-800 dollar betale så mye for den, men for meg spiller ikke det så stor rolle,ettersom prisen for en DK her uansett er på noenogtyvetusen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.