Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

norske band


slabben

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for kommerse etter comebacket heheh. Er sånn med de fleste band av en grunn. Blir hypa som pokker før et comeback også blir det ikke som før.. Ikke at jeg hørte på turbo mye før, men husker. Men liker de fortsatt.

Var på bigbang konsert igår på martins! Utrolig kult, men virka som om han ikke hadde så fryktelig lyst til å være der. Men når vi snakka med onkelen hans rett etter konserten så virka det som om Øystein (eller en i bandet hvertfall) hadde hodepine og ikke var helt i toppform. Noe jeg merka også. Men ellers utrolig kult! Blir fett imorra på rockefeller! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det første jeg tenker på er Jahn Teigen og Popol Vuh/Ace. Helt utrolig bra, særlig det andre albumet (husker ikke navn). Om du ikke er enig i at Jahn Teigen er Norges beste vokalist noensinne, så vær i hvert fall enig i at han har en utrolig karakter (både til det vonde og det gode!)

Ellers har jeg mye moro-musikk. Jeg liker Prima Vera og Mathisen/Falsk....

Sånn når det skal værra seriøst må det nesten være Grieg (som jeg faktisk innimellom hører på) og Django Reinhardt, som kanskje var verdens beste jazzgitarist. Ellers synes jeg Jørn Lande var rå i de bootleggene jeg har hørt han med Malmsteen. The Ark er det jo også veldig mange som synes er kult (selv om jeg synes det er kjedelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Manifest,

Du er fan du... Skal ikke forundre meg. :P

Knall band da. Sjekk også ut www.picafierce.com, jævlig knall metalband fra Kristiansund(!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.