Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Diezel Einstein


Slashaxl

Anbefalte innlegg

Skulle prøve en i dag, men var så forbanna mye folk på testrommene på Tre45, så jeg gadd ikke vente.

Er sugen på en bra combo for å ha hjemme, så lurer på hvordan Einsteinen er.

Trenger en amp gir en tydelig og klar rørvreng med en god del distortion, noe ala det Herberten gir, uten å måtte vrenge opp så sinnsykt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nedgradering fru Blom. Kan lett bruke Ibanez på en Fender amp, uten å forringe kjedens styrke. ;)

Uansett, poenget var: Diezel blir av de aller fleste ansett som en langt over middels amp. Den jeg har prøvd hadde muligheten til å lage det aller meste av ønskelige lyder mellom renlyd og vreng. Tror ikke jeg prøvespilte med Ibanez heller... (Ettersom Treffa sjelden har noen særlige i sine rekker.)

Tar derfor Gnome sitt utsagn med en stor klype salt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du prøver en amp til 30 000 som er hypa som faen og du synes den suger, så er det som regel deg selv det går på. Tror det er flere sugne gitarister enn amper i verden, for å seia det slik.

Så kjem det jo litt an på at folk har forskjellige preferansar og då... Ein som kun speler viser og litt blues vil ikkje akkurat ha behov for ein Dimebag Signature Krank ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd Herbert'en, og den sugde i mine ører.

Hva har jeg sagt om å teste en amp med Fender? Kjedens svakeste lenke avgjør styrken på hele kjeden? ;)

1: Jeg spiller ikke på noen Fender

2: Jeg spilte på en Charvel da jeg testa herberten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink::blink::blink::blink:

Hvorfor?

Jeg hadde valgt Engl'en min over Herbert'en anyday. Den traff meg virkelig ikke, den spilte altfor bright og vepsete for min smak. Dessuten var den veldig lite allsidig, virkelig en one trick pony om noe. Du kan nok få gode lyder av den om du tweaker litt, men skal ikke mye til før drit.

Og hvem i huleste lager en midi switcher i 2006 som ikke tar CC-kommandoer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.