Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker medlemmer til teknisk BM band og kritikk på kjapp innspilling


Robogn

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! :)

Svartmetalbandet "Morgenroede" søker: Bassist, synthist og vokalist. Bandet består nå av trommis og to gitarister, mangler altså halve bandet. Vi har nå for tiden en bassist, men han er så godt som ute siden han satser på mer jazza saker. Er også på talefot med en dyktig vokalist, men instrumentalistene må på plass for å kunne teste han ut. Kan jo begynne med å fortelle litt om bandet og hva vi gjør:

Vi bor i Skien/Telemark alle mann. (Dette betyr ikke nødvendigvis at eventuelle nye medlemmer må være bosatt i samme by eller fylke, hvis vi får satt en god ordning på det ;) )

Vegar: Går VK1 på musikklinja. Spiller i rockebandet Aaron og i Morgenroede.

Robin: Går VK1 på musikklinja. Spiller i prog. metalbandet Illusion og i Morgenroede.

Jo Henning: Går 1 året på fagskolen i porsgrunn. Spiller i Morgenroede, Aaron og et pønk/ska band som heter Taliban.

Vi er seriøse og fokusererer på å lage bra musikk. I følge oss er ikke Black Metal den eneste gode musikken her i verden, vi liker forskjellige typer musikk, og dette preger musikken vår. Vi varierer musikken vår med melodier, harmonier, litt seigere partier i retning Death Metal, og rolige partier.

Når det gjelder dyktighet stiller vi selvfølgelig krav, (dette gjelder også ting som ”scenisk attitude”), og vi vil ha kvalitet over det vi gjør Derfor har vi gjort en kjapp innspilling av en av låtene våre slik at dere kan høre selv hva som eventuelt blir jobben din/deres. Hvis det høres interessant ut eller dere lurer på noe, ikke nøl med å ta kontakt på;

robinogn@hotmail.com

johenningb@hotmail.com

Vi setter også stor pris på kritikk på låta, men ta i betrakning at det ikke er lagt altfor mange timer i innspillingen, og at det ikke er vokal på den. (Denne låta skal ikke brukes til noe demo eller lignende, den er bare for å vise folk hva vi driver med)

Link til låta: http://www.amplified-authority.com/BM%20i%20D.mp3

Mvh. Robin Ognedal, Vegar Løtveit og Jo Henning Børven

Endret av Robogn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Er veldig åpene for kritikk og forbedringspotensiale! Synd det ikke har vært noen synthister eller bassister innom her! Hvis dere veit om noen aktuelle som kunne vært interessert hadde det vært kanon om dere sa ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda sant nok! Men aktuelle musikere da! som du ikke kategoriseres under i og med at du ikke er herifra ;) Men nei ikke så voldsomt stort metalmiljø. Det er iallefall ikke mange gode musikere her.. Tighthet er stort sett et ukjent begrep kan du si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, kult.. Du har rett i at det er dårlig med metallmusikere som kan spille noe tight.. hehe. Ihvertfall latterlig de forsøkene jeg har hørt på "Enter sandman" på kulturskolen.. Og lengre kommer de ofte ikke her i fjorden ;) hehe.

Jeg liker desverre ikke å spille i band (så langt ihvertfall), jeg er for egoistisk til å inngå noe som helst kompromiss på mine idéer og jeg liker garantert ikke alle idéene deres så det er nok bare å drite langt oppi ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, kult.. Du har rett i at det er dårlig med metallmusikere som kan spille noe tight.. hehe. Ihvertfall latterlig de forsøkene jeg har hørt på "Enter sandman" på kulturskolen.. Og lengre kommer de ofte ikke her i fjorden ;) hehe.

Jeg liker desverre ikke å spille i band (så langt ihvertfall), jeg er for egoistisk til å inngå noe som helst kompromiss på mine idéer og jeg liker garantert ikke alle idéene deres så det er nok bare å drite langt oppi ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.