Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

allround effekt brett


Lejs

Anbefalte innlegg

Jeg er strålende fornøyd med mitt Korg AX1500G-brett om du skal ha en litt rimeligere prisklasse (<2000kr).

Om du ligger mellom 2 og 5 så kan jeg anbefale Pod XT Live. Knallbrett. Skal ha sånt selv...etterhvert ^^

Ellers vil jeg be deg om å holde deg unna de små, fislete multieffektgreiene til Digitech. (RP-10 til RP-1000 elns) og Zoom. Aldri vært borti noe slikt og klart å få god lyd ut uansett amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er strålende fornøyd med mitt Korg AX1500G-brett om du skal ha en litt rimeligere prisklasse (<2000kr).

Om du ligger mellom 2 og 5 så kan jeg anbefale Pod XT Live. Knallbrett. Skal ha sånt selv...etterhvert ^^

Ellers vil jeg be deg om å holde deg unna de små, fislete multieffektgreiene til Digitech. (RP-10 til RP-1000 elns) og Zoom. Aldri vært borti noe slikt og klart å få god lyd ut uansett amp.

Jeg har også Korg AX1500G og er stor fornøyd med det!

Det anbefales...

Her er noen lydklipp, kommentarer fra Joe Satriani og litt info om pedal brettet: HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer noe av det samme som Lejs selv.. Liker egentlig ikke digitale multieffektgreier, ettersom jeg synes det blir litt overflødig.. Men det er mye lettere en å drasse rundt på en amp hele tia.. i alle fall på prosjekter på skolen og sånt..

Går det an å kjøpe en pod, og koble til en slags fotbryter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer noe av det samme som Lejs selv.. Liker egentlig ikke digitale multieffektgreier, ettersom jeg synes det blir litt overflødig.. Men det er mye lettere en å drasse rundt på en amp hele tia.. i alle fall på prosjekter på skolen og sånt..

Går det an å kjøpe en pod, og koble til en slags fotbryter???

Jepp =)

http://line6.com/footcontrollers/fbv.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.