Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden, 21. november i Valhall


Emmpu

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal jeg skal jeg skal!

fy faen så lang tid det har vært siden februar nå, men fy pokker som det er verdt det. gleder meg som en liten unge!

hmm... kan dessverre ikke hjelpe til med vei, da jeg ikke er helt sikker på hvor det er selv. Kommer til å kjøre fra horten, så velger nok gulesider.no for å finne veien. er ikke så vanskelig å komme seg dit, og går sikkert noe tog eller trikk eller noe.

sikkert noen oslofolk her som kan hjelpe deg, though =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bussen eller T-banen mot Helsfyr, husker ikke nummer, så sjekk på et kart hvor nærmeste stoppested ved Valle Hovin er, for Valhall er like ved. Ved siden av Valhall ligger det en stor gresslette med noen fotballbaner på, hvor Vålerenga trener, så skal være lett å finne. Er bare en stor hall der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg drar blir det tredje gangen min og! Men tror ikke jeg har råd i år. De kommer nok tilbake snart! :)

Jeg har verdens absolutt beste kjæreste. Står på kjøkkenet og lager mat og så kommer hun med en liten pakke. Inne i den ligger en lommebok, og oppi den ligger to biletter til valhal. Fy faen jeg gleder meg! Blir konge kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ønskelisten på sanger her da? Ønskelisten min er lengre enn to konserter, men det er det fine med at de kommer ganske ofte til Norge. Men jeg må høre Number of the Beast. The Trooper, Ghost of the Navigator, Wickerman, 22. Acacia avenue. Running Free. Different World. Fear of The dark. M.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er konserten ferdig og jeg er hjemme. Var en fantastisk konsert. Skal kanskje ikke si alle sangene? Er vel kanskje noen fra Bergen her som skal på konserten 23. Og så må jeg gi skryt til vaktene i vallhall. Var raske til å gripe inn når folk ble for fulle og tullette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme igjen ja. Enig med deg Vampyro, en fantastisk konsert. Skal dog nevnes at jeg syntes det ble litt mye å spille hele det nye albumet. En fantastisk plate, deres aller beste faktisk, men den blir litt for mye live. Man kan ikke gjemme bak et bordbein at den nye plata har litt for lite allsangfaktor for å klare seg 100% i over 70min live. Det førte jo også til at det ble litt for lite tid for klassikerne, og 5 sanger fra før 2006 ble litt for lite for meg.

Men som sagt, en utrolig rå konsert, en mye bedre opplevelse enn den forrige, og et mye bedre konsertsted enn sist, (spektrum er ganske dårlig til konserter, egentlig) selv om jeg sangmessig likte den forrige bedre. Men ja.. Beste konsertopplevelse noen sinne!

Og når det kommer til sangliste så er jo den allerede offentliggjort ganske mange steder, men jeg gidder ikke skrive sangliste nå, så Google for den bergenser som ikke klarer vente to dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.