Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Annonser på musikkpraksis


MrWalker

Anbefalte innlegg

Det er ikke det at det er det som selges som er irriterende... men hvor mange ganger skal man lese at den samme fyren skriver at han "må selge unna noe utstyr, og må dessverre selge denne...."

Jeg mener.. en og annen gangen, men come on... når du er overaktiv på salgsfronten og selger 3 og 4 i slengen, og annonserer flere basser i året, da MÅ du ikke selge noe som helst! Da spekulerer du i morsomt utstyr og forsøker å spille på "OJ-dette-er-en-kjempegod-deal-som-jeg-ikke-kan-la-gå-fra-meg"-drømmen hos oss alle!

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

oy! ikke mobb! eg e på fjerde bassen i år(så langt virker det som eg blir på den til en forskjell.. eneste som skjer e at eg legger til en.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

Den jeg stusser mest over er : "Må selge denne pga plassmangel". Alså.. hvor seriøst stor plass tar en gitar :-)

det finnes og vegghengere, slik at de ikke tar plass på gulvet lenger.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg stusser mest over er : "Må selge denne pga plassmangel". Alså.. hvor seriøst stor plass tar en gitar :-)

Hehe, enig i at det høres rart ut :P

Har sett det samme med gitarer. Slagverk kan jeg i og for seg forstå at fører til plassmangel, men en gitar? Har sett en annonse en gang av en fyr som solgte en Steve Vai signatur gitar til 8000 pga alvorlig pengemangel. Den mener jeg er holdbar ettersom de er langt mellom hver gang du ser en slik gitar blir solgt brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig er irriterende her er at de samme annonsene ser ut til å formere seg, og legge seg på toppen igjen hver eneste dag, uten at den gamle blir slettet, dermed blir man sittende å se igjennom de samme annonsene på sidesvis før man endelig kommer ut av helvete.

Det andre er at det koster 400 spenn for å annonserer, eller abonnemere på musikkpraksis, skulle vært mulig å legge inn en annonse der i ny og ne for 25 spenn eller noe, som på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ser at det er flere som irriterer seg over dette. :D

Plassmangel eller hva som helst... (akkurat det med plassmangel kan jeg til dels forstå...). Men det blir å spille på litt feil strenger. Jeg forstår at hvis man driver en butikk så "MÅ" man selge instrumenter for å overleve. Men man formulerer se ikke sånn likevel!

Skulle tatt seg ut... Ny annonse fra Sound1 eller Hagström Musikk: "Vi må selge instrumenter, og ser oss nødt til å selge denne Sandberg-bassen snarest."

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

når vi er inne på hagstrøm... fungerer de der kontakt skjemaene på hagstrøm/tre45 sine sider egentlig? får ikke svar fra noen av de...

jeg må innrømme at det er sykt irriterende når folk ikke sletter annonsene når de legger ut ny runde... eg sletter de hvergang før eg legger ut ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt dårlig å måtte fortelle hvorfor man selger noe ja, men mange føler vel at de må vise det ikke er fordi det er et dårlig instrument. er endel kjøpere som spør også veit jeg. "hvis han skal selge den billig kan den jo ikke være bra" :D

for øvrig skjønner jeg veldig godt det med plassmangel! mulig jeg må selge noe selv akkurat pga det. evt finne en lagringsplass til hardcases, om ikke annet. 6 instrumenter, 5 hardcases, 3 gigbags på 18m2 hybel? trangt. og nå får jeg en til :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt dårlig å måtte fortelle hvorfor man selger noe ja, men mange føler vel at de må vise det ikke er fordi det er et dårlig instrument. er endel kjøpere som spør også veit jeg. "hvis han skal selge den billig kan den jo ikke være bra" :D

for øvrig skjønner jeg veldig godt det med plassmangel! mulig jeg må selge noe selv akkurat pga det. evt finne en lagringsplass til hardcases, om ikke annet. 6 instrumenter, 5 hardcases, 3 gigbags på 18m2 hybel? trangt. og nå får jeg en til :ninja:

Det er nok som oftest et forsøk på å forklare, ja. Men når man har 6-7 aktive annonser til en hver tid, da blir det litt teit. Da får man heller si det som det er, at man er en utstyrsfreak og elsker å kjøpe og selge utstyr. For min del synes jeg det er helt greit og forklaring god nok. en selger som juger på seg en grunn til å selge noe er ikke noe særlig tillitvekkende, synes nå jeg! :blink:

Ellers er jeg enig i det med plassmangel. Har riktignok et rekkehus, men det er ikke bare jeg her, så det blir trangt nok. Hadde det ikke vært for Rockstand sin geniale "7-i-rekke" stativ og et par galger, så hadde jeg nok måttet kvitte meg med noen snart. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.