Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Løp og kjøp?


leo

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merkelig, så at et svensk firma hadde akkurat det samme tilbudet, men det varte ikke lenger enn 2-3 uker tror jeg.

veldig fine gitarer, men merk, hvordan kvaliteten på finishen du får, er til dels veldig usikker. noen ser fantastiske ut, og noen ser rimelig rævva ut.

men fine gitarer om du får en riktig en ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fine gitarer, men merk, hvordan kvaliteten på finishen du får, er til dels veldig usikker. noen ser fantastiske ut, og noen ser rimelig rævva ut.

Kan det være en knall gitar selv om den ser litt skrall ut?

Edit: Har fargen noe å si på gitaren? Er det noen forskjell på gitarene tenker jeg på...

Endret av johannes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper de har tenkt å tømme lageret for fadeds, og at denne produktlinjen ikke fortsetter i 07. Jeg har selv en som jeg er veldig fornøyd med. Det er en player, for å si det slik. Det er ikke alle lønnetoppene som er like bra (det er bare AA, tross alt, som på de vanlige standardene), og flammingen blir mindre tydelig uten klarlakk og alt det der. Jeg synes det oppveies av den deilige følelsen av matt finish på hals og kropp. Etterhvert så blanker den seg også til litt, slik at den bare ser godt brukt ut. Det har i alle fall skjedd på baksiden av halsen og øverst på kroppen hvor underarmen hviler.

Gitaren min fikk jeg til en veldig god pris, og jeg hadde nok ikke kjøpt den hvis jeg hadde hatt valget mellom den og en vanlig standard til 1000 kr mer (mest av forfengelighetsgrunner - en standard skal ha lakk), men til 13k er det et røverkjøp. Det er selvfølgelig alltid litt gambling å kjøpe gitar usett, men du får vel sannsynligvis solgt den igjen om du skulel finne deg et bedre eks senere. Ja, og så har man returrett på postordre...

Ta en titt på http://www.lespaulforum.com/forum/forumdisplay.php?f=2

Veldig mange skryter fadedene opp i skyene der, både lyd- og spillemessig. De fleste er nok likevel enige om at en historic med skikkelig nitro klarlakk ser bedre ut (og sikkert også en vanlig standard ;))

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det også er fordi de sikkert ikke har solgt så bra av disse.

Har enda til gode å se noen bruke en slik gitar, og det skjønner jeg godt, jeg synes ikke de er noe pene i det hele tatt. Den slitte finishen kommer absolutt ikke til sin rett, og ser i stedet ut som en halvferdig gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.