Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LEM The Professional sound


The Clash

Anbefalte innlegg

Jeg har fått lånt et miskebord av noen jeg kjenner, men jeg har ikke så mye peiling på det. Det står LEM Compact System 16-8 på det og har 16 kanaler. Det er med forsterker og sånne spesielle høyttaler-utganger. En jeg snakket med som har litt mer peiling enn meg sa at jeg MÅ ha koblet inn høyttalere (eller monitorer kansje det kalles) før jeg skrur på og begynner å gjøre opptak. Er det rikrig? Det fulgte heller ikke med noen manual. Noen som har noe som helst peiling på det i det hele tatt? Er det noe bra?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første lurer jeg bare på om det er noe bra, eller om noen har noen erfaringer med det.

For det andre lurer jeg på om det er sånn at man er nødt til å ha høyttalerne tilkoblet før man skrur på strømmen.

Var det mer forståelig?

Endret av The Clash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig måte å gjøre det på er å tilkoble høytalerene(evnt høytalere og forsterkere) mens mikserer avslått. Deretter slår man på mikser, og sist slår man på forsterker/høytalerer. Når du slår av gjør du motsatt...slår av høytalere først, deretter mikser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.