Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et tips om billige veggholdere for gitar/bass


larseko

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle tipse om disse veggholderne:

http://www.stringsite.com/diverse_tilbehoe...bas_394_da.html

44 kr. er det billigste jeg har sett slike til, så jeg bestilte meg et par derfra selv. De er ikke like praktiske som Hercules sine, som går for 125 og deromkring, men har du mange gitarer så kan det være greit med noen litt billigere også :) Funker gjør de ai alle fall, og jeg tror de er nitro-safe, siden de ikke har noen skumgummi e.l. utenpå, bare relativt myk hardplast.

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 dkk er da mer enn 44 kroner?

Jeg kjøper heller uansett Hercules veggstativer, liker den låsefunksjonen, har opplevd/sett mang en gang att litt spisse/formløse headstocker(Tele, Jackson, ESP/LTD) glir rett ut av de vanlige.

Endret av Boffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 dkk er da mer enn 44 kroner?

Jeg kjøper heller uansett Hercules veggstativer, liker den låsefunksjonen, har opplevd/sett mang en gang att litt spisse/formløse headstocker(Tele, Jackson, ESP/LTD) glir rett ut av de vanlige.

55 var det ja...

Man kjøper ikke gitarer uten hode :P Gitarene jeg kjøpte dem til nå var en BC Rich og en Dean, så jeg har ikke problemet med smale headstocker :)

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, 44, 55, whatever. Det jeg etter alle utregninger måtte betale var i alle fall 51,- NOK, så da må det ha vært 44 uten moms eller noe. Hvem vet. Så kom det noe frakt, men det sparte jeg inn på noen strenger jeg kjøpte samtidig.... og ja, nå husker jeg også at floyd-låsesadelen ikke er så glad i Herculesen alltid. Uansett synes jeg disse billige sakene holder til de fleste gitarene. Så får Herculesen være forbeholdt favoritten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.