Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Eric Johnson


johannes

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om han, så her er den! :) Har nå virkelig fått øynene opp for denne geniale gitaristen. Kort sagt:

Han har alt. Teknikken hans er på linje med Vai og Petrucci og gutta der. Han har sin egen unike spillestil. Hvis ikke han har "feel", hvem har det da? Er det i det hele tatt noe han ikke har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Digger musikken hans! Han har en tone som er helt utenomjordisk. Spiller veldig smakfullt, og kan dra på noe sinnsykt når han føler for det. :D Vokalen hans kan jeg styre meg mer for, den kan han spare seg. ;) Mener å ha lest et sted at Jeff Beck ble paff da han så EJ for første gang, og sa at han selv bare var en pinglegitarist sammenlignet med han. Har nok litt mer sansen for JB, men det sier jo litt om EJ óg. Skal prøve å finne igjen det sitatet (om det noengang har funnet sted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul fyr han, fet lyd og, men ikke alle sangene hans er like fete ;)

Enig i den. Har mange sanger som er helt geniale, også ganske mange som er helt bånn. (btw, Alien Love Child, et live-album -- der er det bare fete sanger tror jeg, skal høre på det igjen i morgen. Men det anbefales på det sterkeste!)

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.