Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ei skikkelig rockelåt!


GoodGod

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Bandet mitt har tatt opp en demo som skal brukes til i hovedsak å skaffe konserter, men vi slenger låtene ut på urørt i samme slengen.

Ta en lytt og kommenter/kritiser mer enn gjerne, vi vet dette ikke er et ferdig "proffesjonelt" produkt, men vi har mixet og mastret selv og mener det begynner å bli greit nok som en promo..

Sjekk ut:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=14892

Endret av GoodGod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt dårlig :S

Jobb med vokallinjer, og litt mindre amerikansk pop-kultur innflytelse.

Heihei!

Vokalen er tatt opp med studiomic, og jeg rett og slett HATER den :) er vant med en shure beta 58... blir heeeelt annen lyd på stuido-rørmicer.... tror neste innspilling skal jeg sette meg på bakbena til jeg får synge i betaen min.. men... det med amerikansk pop-kultur tar jeg ikke som noe negativt i det store og det hele.. Jeg DIGGER band som killswitch engage, afi, deftones, korn, og til og med green day... skjønner ikke hvorfor folk er nødt til å være så forbanna spesielle rundt det temaet... at populært er det samme som dritt, er bare latterlig...

Endret av GoodGod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt dårlig :S

Jobb med vokallinjer, og litt mindre amerikansk pop-kultur innflytelse.

Heihei!

Vokalen er tatt opp med studiomic, og jeg rett og slett HATER den :) er vant med en shure beta 58... blir heeeelt annen lyd på stuido-rørmicer....

tvilar på det var lyden som vart kommentert. Synest det var ein smule kjedeleg. Ikkje noko som festa seg. I slik musikk er eit stort refreng som set seg umiddelbart alfa omega. Det manglar i denne låta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt dårlig :S

Jobb med vokallinjer, og litt mindre amerikansk pop-kultur innflytelse.

Heihei!

Vokalen er tatt opp med studiomic, og jeg rett og slett HATER den :) er vant med en shure beta 58... blir heeeelt annen lyd på stuido-rørmicer....

tvilar på det var lyden som vart kommentert. Synest det var ein smule kjedeleg. Ikkje noko som festa seg. I slik musikk er eit stort refreng som set seg umiddelbart alfa omega. Det manglar i denne låta

Huffda :lol: ja da blir det kjapt værre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.