Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarbonden


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeff Watson tapping, hehe.

Ja, det har jeg hørt om i 20 år. Har du sett han gjøre det faktisk? Finnes det filmklipp av det? Har bare gjort det selv, har aldri sett andre gjøre det uten Stanley Jordan og vår venn fra sogn Staveteig. <_<

Fant et opptak fra en Night Ranger konsert. Han gjør det i soloen.

Har et soloalbum av han. Mye kul spilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Lynch og Øyvind. Kult å se det etter 20 års venting :D Jeff Watson kan tappe ingen tvil :-)

Ellers, kan de som vil hjelpe meg litt nå å få over 1000 treff på hovedfilmen til guitarfarmer på youtube? Concept of woodstoock? Sende linken til venner og kjente som kan trenge litt gitarsoloundervisning? Jeg vil få litt bedre plassering og det vil bli lettere å finne meg for alle som vil, og de "shredlesson'ene" jeg har lagt ut. Til de dere treffer, men ikke sender link til kan dere bare be dem skrive "guitarfarmer" i search feltet på www.youtube.com.

Til dere som har sett lesson 4, likte dere "attitude song" av Steve Vai på sag? <_<

Gitarbonden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va konge me attitude på sag. du må berre komma me fleir.. hehe laga et klipp i siloen neste gong.. sikkert feit akustikk dar:)

stao pao

edit:

Korleis forsvara du den opp ned pickingen??( ser petrucci gjer sånn og e vel derfor du gjer da og hehe), men e da ikkje vel so bra med "economy" picking og då?? spesielt i raske arpeggioer?? i sweep er det jo kun ein vei f.eks.. hmm... ka du syns?? tosje formulert el?

Endret av Wylde Thing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei dette er gitarbonden og jeg ber om hjelp. De som liker videoene mine på youtube, og har noen kalorier å bruke på å poste linkene mine på det de måtte komme på av forumer av gitar og heavy metal, er hjertelig velkommen til det :-) F.eks Dream Theater Norge, der er jeg ikke medlem selv (ennå) :-D

Men et foreløpig mål er å få "concept of woodstock" filmen over 2000 treff:

Det er mulig også at låta "at last" på My space faller i smak hos en del. Den er rolig i begynnelsen men tar av etterhvert!

http://www.myspace.com/124391029

Tusen takk :-)

Jostein Odland alias gitarbonden

Endret av gitarbonden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.