Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp Pappa å fylle rackskapet sitt


Pappa

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Har tråden min dødd nå :-(

Uansett, jeg mangler fortsatt en del, men jeg er ute etter et eller annent. Har kjøpt carvin'en, og er storfornøyd. Ligner mye på marshall med litt VHT inni, ikke fullt så overveldende bra som 2:50:2 liksom, men helt vanvittig bra prisen tatt i betraktning ;D Total mangel på tweaking da, har en presence-kontroll.

Anyway, jeg har sjuk GAS etter G-major, er det noen som har noen erfaringer? Den har jo ca. alle effekter bortsett fra wah, og det har jeg jo =)

Har ingen power con. enda, men har et jævla bra overspenningsvern da.

Savner en EQ. En to-kanals med 7 bånd eller flere grafisk eller 4-bånds parametrisk med Q og frekvenskontroll på mellomtonebåndende hadde vært flott.

Skal og ha en BBE 482i.. har testa en sånn med racket sånn det står nå, og det var bare totalt konge.. =/

Også må jeg ha rackhylle og diverse annen moro. Kommer dere med noe forslag? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en G-major, den kjører vel 7 eller 8 effekter samtidig. Serielt, eller delvis parallellt. Den er veldig fleksibel til prisen.

G-major har forøvrig en bra 3 kanals parametrisk EQ som varierer både frekvens og bredde på justeringsbåndet - den kan du gjøre mye moro med.

Les mer på http://www.tcelectronic.com/Default.asp?Id=822

Kan oppdatere når den er i hus ;)

Endret av hucker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway, jeg har sjuk GAS etter G-major, er det noen som har noen erfaringer? Den har jo ca. alle effekter bortsett fra wah, og det har jeg jo =)

Også må jeg ha rackhylle og diverse annen moro. Kommer dere med noe forslag? ;D

Hvis du tenker på en G-major kan du også vurdere Rocktron-boksene, eller fundere på hvor mange effekter du bruker av gangen og kanskje kjøpe en M-one eller en D-two, avhengig av behovene dine. Dersom du vil ha noe ordentlig lydkvalitet tenker du gjennom hvordan du kjører effektene og kjører de som ligger i parallell med signalet ditt i en mikser for bedre lyd.

Rackhyller kjøper jeg fra PA Systems, de fører produktene til Penn Fabrication.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-Major virker igrunn jævla bra til mitt bruk. Men, det står ikke noe om hvor mange effekter man kan kjøre samtidig? Alle? Bare et par?

G-major er KONGEMASKIN!!!!!!! beste kjøpet jeg har gjort hittil ;) Selvsagt finns det fetere.... f.eks eventide eclipse... men... g-major gjør jobben geniat bra.

Vil du ha hakket vassere.. så ha jo lexicon kule saker;) bare se på www.marios.no

T.c har også noen småmaskiner.... kult til å fylle opp plassen ;)

til slutt.... har du råd til g-system KJØP DET!!!!!! mest geniale gitar-greia EVER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.