Gå til innhold
jau

Carvin

Anbefalte innlegg

hei, er nylig registrert her på forumet som dere ser. (vert å sett på forumet en god stund da)

lurte på om noen av dere har no erfaringer med carvin gitarer?

Har drømt lenge om å bestille meg en "custom made" DC200 gitar.

Problemet er at jeg har aldri prøvd en slik gitar, så er jo litt skummelt å bestille blindt liksom.

Så derfor lurer jeg på om noen her har erfaringer for å få en del flere synspunkt...(har lest gjennom det meste på harmony-central)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sikkert vet spilte jo Becker med Carvin, og hannes gitar får du får 10K viss du custom bestiller fra Carvin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spilt på en Holdsworth-modell. Usedvanlig spillbar og velbygd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stolt eier av en dc127 her, flott håndverk, god lyd, skamgod å spille på osv. Sannsynligvis et av de mer undervurderte merkene der ute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stolt eier av en dc127 her, flott håndverk, god lyd, skamgod å spille på osv. Sannsynligvis et av de mer undervurderte merkene der ute

Jeg har ikke selv spilt på en, men jeg har alltid lurt på hvorfor de ikke er butikkene i Trondheim? Har sett for meg at det var et høkkert merke ettersom jeg ikke fant de på RIFF eller Treffa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger ikke noe i butikker da, du må bestille fra dem hvis du skal ha, så det er nok grunnen til at du ikke fant noe..

Tror jeg blir å bestille en da:) ..

kan poste bilder og sånt når jeg får den om noen er interressert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis et av de mer undervurderte merkene der ute

+1!

Har en Carvin forsterker og den er en av de beste jeg har prøvd. 4k bare :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en Carvin Bunny Brunel 5-strengers bass tidligere. Meget fint bygd, og god å spille på. Har også testet en del av gitarene på gamle Carvin Norge (er borte nå), de var bra. En kamerat av meg har en Carvin 6-strengers bass. Fin som snus den også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med de alternativene som finnes, og antall modeller må man kunne finne en Carvin man liker. Spesielt med tanke på at ingen enda har klaget på kvaliteten... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.