Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarting.no


eXX0n

Anbefalte innlegg

Kan matche disse prisene til dere som sender en spesifikk mail om det (til stikker.no). Husk at vi lagerfører stort sett alle våre varer. Denne fyren driver og bestiller 2 ganger i måneden, og har mye lengre leveringstid. Dårligere betalingsløsninger. Etc etc.

Da sitter jeg bare å venter på at priskappløpet mellom gitarting.no og stikker.no skal begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det ikke sånn stikker.no starta og? har det forandra seg?

Nei vi har stort sett alt på lager, har mulighet for visa betaling, logistikk løsning hos posten (gir rimeligere frakt), kjapp leveringstid etc.

Kan godt konkurere med prisene til gitarting.no, men det blir litt feil og sammenligne når vi driver på et helt annet plan. Vi driver en webshop. Ikke et epost bestillings system med 1 mnd leveringstid.

Men som sagt, så skal dere få bedre priser hos meg. :) Bare send meg en mail, så ordner vi det.

Endret av EivindS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke sånn stikker.no starta og? har det forandra seg?

Nei vi har stort sett alt på lager, har mulighet for visa betaling, logistikk løsning hos posten (gir rimeligere frakt), kjapp leveringstid etc.

Kan godt konkurere med prisene til gitarting.no, men det blir litt feil og sammenligne når vi driver på et helt annet plan. Vi driver en webshop. Ikke et epost bestillings system med 1 mnd leveringstid.

Men som sagt, så skal dere få bedre priser hos meg. :) Bare send meg en mail, så ordner vi det.

Det er ikke jeg som driver GitarTing, men jeg synes det er dårlig av deg å reklamere på den måten i en post for GitarTing.

Vær litt grei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke sånn stikker.no starta og? har det forandra seg?

Nei vi har stort sett alt på lager, har mulighet for visa betaling, logistikk løsning hos posten (gir rimeligere frakt), kjapp leveringstid etc.

Kan godt konkurere med prisene til gitarting.no, men det blir litt feil og sammenligne når vi driver på et helt annet plan. Vi driver en webshop. Ikke et epost bestillings system med 1 mnd leveringstid.

Men som sagt, så skal dere få bedre priser hos meg. :) Bare send meg en mail, så ordner vi det.

Det er ikke jeg som driver GitarTing, men jeg synes det er dårlig av deg å reklamere på den måten i en post for GitarTing.

Vær litt grei

er det lov å annonsere sånn i det hele tatt på boardet nåda? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke sånn stikker.no starta og? har det forandra seg?

Nei vi har stort sett alt på lager, har mulighet for visa betaling, logistikk løsning hos posten (gir rimeligere frakt), kjapp leveringstid etc.

Kan godt konkurere med prisene til gitarting.no, men det blir litt feil og sammenligne når vi driver på et helt annet plan. Vi driver en webshop. Ikke et epost bestillings system med 1 mnd leveringstid.

Men som sagt, så skal dere få bedre priser hos meg. :) Bare send meg en mail, så ordner vi det.

tenkte på strenger.no jeg, trudde det var 2 sider av samme sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strenger.no drives av en helt annen. Han er på linje med gitarting.no

Ang annonsering så har jeg fått beskjed av thomas om at så lenge det holdes på et moderat nivå så er det ingen problem. Vi har også inngått en avtale om reklamebanner på forumet. Må bare vente på at den skal bli klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke sånn stikker.no starta og? har det forandra seg?

Nei vi har stort sett alt på lager, har mulighet for visa betaling, logistikk løsning hos posten (gir rimeligere frakt), kjapp leveringstid etc.

Kan godt konkurere med prisene til gitarting.no, men det blir litt feil og sammenligne når vi driver på et helt annet plan. Vi driver en webshop. Ikke et epost bestillings system med 1 mnd leveringstid.

Men som sagt, så skal dere få bedre priser hos meg. :) Bare send meg en mail, så ordner vi det.

Det er ikke jeg som driver GitarTing, men jeg synes det er dårlig av deg å reklamere på den måten i en post for GitarTing.

Vær litt grei

Det å være snill når det gjelder forretningsliv/næringsliv er nok et begrep som ikke eksisterer. Har du hørt om "the survival of the fittest" før? Det er nemlig slik at den som bruker flest dirty tricks antakeligvis vinner, hvis man ikke er alene om å selge en ting da. Men så stappet som markedet er for gitar utstyr i dag kan du jo tenke deg selv at man må overliste "motstanderen" på alle mulige måter, helst innenfor loven.

PS. Dette var ikke kritikk mot stikker.no, tenke jeg bare skulle forklare at verden vi lever i slettes ikke er rettferdig, og at penger/profitt teller en goood del mer enn ærlighet og snillisme.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg jo fullt klar over, men et firma har egentlig ikke lov til å sette et annet firma i direkte dårlig lys for at folk skal kjøpe varene dems.

Altså, Rimi kan ikke si "Kjøp varene hos oss fordi vi har bedre priser enn Rema 1000".

Det er det EivindS har gjort. Og det synes jeg er litt frekkt. Spesielt når Gitarting ble starta for ca. 1 uke siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i utgangspunktet kun forsvart uttalelser som "dette var jo rimeligere enn stikker.no" osv.. Jeg hadde ikke kommentert posten uten at noen andre hadde nevnt stikker.no først.

Vel, du uttalte deg ikke bare om prisen til stikker.no, men også leverings tiden og sa at leverings tiden til Gitarting er mye lengre enn deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg jo fullt klar over, men et firma har egentlig ikke lov til å sette et annet firma i direkte dårlig lys for at folk skal kjøpe varene dems.

Altså, Rimi kan ikke si "Kjøp varene hos oss fordi vi har bedre priser enn Rema 1000".

Det er det EivindS har gjort. Og det synes jeg er litt frekkt. Spesielt når Gitarting ble starta for ca. 1 uke siden ;)

tele2 reklamerer med at de er billigere enn telenor. det er som nevnt ingen regel mot sånt, men en tommelfingelregel som forretningsmann er at du ikke skal snakke stygt om konkurrentene, men heller godt om din egen bedrift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.