Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Eddie VH amp?


SnorreRM

Anbefalte innlegg

Shit sann!

Sorry :blush:

Men hvorfor i alle dager skulle du være sorry? Det kan da ikke være meningen at man skal bruke søkefunksjonen i hue og rævva hver gang man har lyst til å dele noe man fant ut!

Det er ikke du som skal være sorry, IMHO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd det var "humble"

Betydningen blir jo den samme :D ydmyk eller ærlig, det er i alle fall ens mening, og ikke fasit man snakker om. Det heter vel "min ærlige mening" på norsk? Samma det, fikk i alle fall forklart imho på et Amerikansk nettsted i sin tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit sann!

Sorry :blush:

Men hvorfor i alle dager skulle du være sorry? Det kan da ikke være meningen at man skal bruke søkefunksjonen i hue og rævva hver gang man har lyst til å dele noe man fant ut!

Det er ikke du som skal være sorry, IMHO.

jeg forventer at man søker på sånt før man lager nye "opplagte" tråder..

var jaffal noen nye bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit sann!

Sorry :blush:

Men hvorfor i alle dager skulle du være sorry? Det kan da ikke være meningen at man skal bruke søkefunksjonen i hue og rævva hver gang man har lyst til å dele noe man fant ut!

Det er ikke du som skal være sorry, IMHO.

jeg forventer at man søker på sånt før man lager nye "opplagte" tråder..

var jaffal noen nye bilder :)

Du mener alvorlig talt at om man finner ut noe som flere kan synes er moro, så skal man først søke med alle mulige varianter av mulige ord, innbefattet skrivefeil, for å se at man ikke dobbelposter? :D

jaja, jojo, hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denna tråden kunne vel vært unngått, da det bare er 5-6 tråder mellom denne og den forrige på forsterker-underforumet.

Synes absolutt ikke man trenger søke seg rundt halve forumet for å sjekke, men går jo an å ta en titt på de trådene som ligger på første side på gjeldende underforum ;)

Men såklart, kun min mening, og mente ikke å skjelle ut noen som helst =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.