Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

UKM


complex

Anbefalte innlegg

Noen som skal være med på UKM her?

Det skal bandet mitt være med på. Vi skal spille i Sandnes Kulturhus.

Bler gang d :P

Sangen vi skal spille heter "Alone" og er en sjøllaga sang. Vi har øvd ganske lenge bare å den ene sangen nå, så den sidde så ei Kula.!

Noen som vet ka me kan vinna hvis me toppe heile driden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ARRANGERE UKM jeg :) 7.feb, braker det løs i fredrikstad. Med 47 sceneinnslag, 170 deltagere og så vare det hele fra 14 - 21 :) phu

Driitkult!

Har ikke noe band å spille med. Men det hadde vært fett å være med på det før jeg blir 20 heheh

7 februar er det også konsert på John Dee med Silver. Skal prøve å komme inn. "Kjenner" gutta så det går sikkert bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandet mitt vil høyst sannsynlig melde oss på UKM i Bærum, hørte at det er en limit på 2 sanger, så vi har ikke de store problemene med å tilfredstille de kravene, så, dette blir første konsert med bandet, synes det har gått for lang tid, men, det blir vår første, og vi skal gjøre det bra :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ARRANGERE UKM jeg :) 7.feb, braker det løs i fredrikstad. Med 47 sceneinnslag, 170 deltagere og så vare det hele fra 14 - 21 :) phu

Ikke la Hansis Nirvana tribute band vinne:P Han vil være Kurt so bad at han snart dreper seg selv. :lol:

Jeg kjenner kjæresten til Hansi! Hun er funky.... Kjæresten er syk i hodet. Rar kar......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lydsjekk i går. Det gikk veldig bra. Lydmannen var ganske bra (Heter Dag Olav, husker ikke ittenavne.) Han har hatt rekke prosjekter for morten abel og sigvart dagsland.

Uansett så fikk vi ganske bra lyd. Bassisten fikk låne En AMPEG Komplett bass-stack (Ampeg SVT-CL/810E), så d var ekstrem god lyd i. Og vokalisten skal også spille gitar.. Han fikk låne en Marshall JCM 2000. Jeg derimot brukte Modefouren min. Og trommisen fikk overtalt lydmannen til å bruke sitt sett. trommesettet de hadde der var møkk, så trommisen vår henta slagverket sitt hjemme (premier Maple Custom sett).

Her ser du alt utstyre de har der vi skal spille:

http://www.sandnes-kulturhus.no/tekninfo_storsal.html

Bilder og litt info om salen:

http://www.sandnes-kulturhus.no/storsal.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.