Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Al Stevens gitar?


glasgowkriss

Anbefalte innlegg

Var på siste konserten JR Ewing her. Men på siste låta kasta gitaristen ut gitaren til publikum. Jeg fikk tak i den og fikk den med meg hjem.

Det er en telecaster, men den heter Al Stevens Powerfret Series. Søkte på google og fant ingenting uten om en fyr som hadde tatt bilder av sine egne gitarer.

Noen av dere som har hørt om merket og hvor mye den er vært. Den er veldig tung og god å spille på.

Link til den eneste sia jeg fant:

http://www.nameaudio.de/guitargear/Tele.html

Tele6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse, men det later til å være en ok gitar. Umulig å si noe salgsverdi uten å vite mer om den. :) Men kanskje bra nok til å ta vare på?

Al Stevens er vel gitaristen som kastet gitaren til deg? Eller i det minste en gitarist. Om du skrur av halsen kan du være heldig og finne mer info om produsent i halsfestet. Trenger ikke ta av strengene eller noe for å sjekke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Al Stevens er vel gitaristen som kastet gitaren til deg? Eller i det minste en gitarist. Om du skrur av halsen kan du være heldig og finne mer info om produsent i halsfestet. Trenger ikke ta av strengene eller noe for å sjekke det. :)

Han heter Erlend Myklebost han som kasta gitaren. hehe. Halsen var litt løs siden det var så mange som prøve å ta den, men stramma det selv. Jeg spiller ikke gitar til vanlig, men prøver litt nå da B)

- Bridge PU: Fat-Bad Twang by David Barfuss

- Neck PU: Mighty Might Alnico with Goldcover

Noen som har hørt noe om disse pickupene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.