Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Youtube-Quotes.


Mr.Mag

Anbefalte innlegg

Han er en god musiker og låtskriver. Så absolutt.

Jeg hater Vai, egentlig, men det blir feil å si at Euroboy er en bedre gitarist, for det er fullstendig feil.

Nei det blir det ikke, det kommer an på HVA du legger i å være en god gitarist.

Kan du slutte å mase som en jævla dagmamma og innrømme at Vai er en bedre gitarist enn Schreiner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en god musiker og låtskriver. Så absolutt.

Jeg hater Vai, egentlig, men det blir feil å si at Euroboy er en bedre gitarist, for det er fullstendig feil.

Nei det blir det ikke, det kommer an på HVA du legger i å være en god gitarist.

Kan du slutte å mase som en jævla dagmamma og innrømme at Vai er en bedre gitarist enn Schreiner? :P

Nei det kan jeg ikke, fordi det er han ikke IMO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg har spilt på en gitar med skaloperte bånd. Var merkelig. Det som er deilig er jo at du kan bende bare med å trykke hardere ned. Men det ble lett surt når jeg spilte. For det var lett å trykke for hardt. Men har hørt at det skal være veldig bra for folk som lett får senebetennelse for man lærer seg til slutt å ikke trykke så hardt. Men ellers så syns ikke jeg det var verken enklere eller lettere å spille på det. Men var ganske behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke strengt talt scalloping at det blir vanskeligere? Hvordan kan han/hun kalle det juks da?

Det kommer an på gitaristen. Jeg har spilt på flere gitarer med slik modifisering, og jeg syntes gitarene ble veldig behagelige å spille på. Bending og vibrato er mye lettere, og personlig følte jeg at legato ble lettere å gjennomføre.

Juks er det selvfølgelig ikke. Som jeg svarte denne personen, så bruker Holdsworth lav action, tynne strenger, og masse kompresjon på lyden. Blir det også juks?

Tullete folk som kommer og lager kvalme på YouTube-videoene mine. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.