Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg får ny gitar ;D ;D


Pappa

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei ;D

Kanskje jeg får se når han kommer. Litt waste med EMG på så god gitar..

Hæ??

Hahahaha.

Hva snakker du om? waste? Om du ikke liker EMG er det en ærlig sak, men det er kanskje en årsak til at Schecter putta dem inn i utgangspunktet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;D

Kanskje jeg får se når han kommer. Litt waste med EMG på så god gitar..

Hæ??

Hahahaha.

Hva snakker du om? waste? Om du ikke liker EMG er det en ærlig sak, men det er kanskje en årsak til at Schecter putta dem inn i utgangspunktet :D

Har jo med smak å gjøre! Skjønner at ikke EMG er for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;D

Kanskje jeg får se når han kommer. Litt waste med EMG på så god gitar..

Hæ??

Hahahaha.

Hva snakker du om? waste? Om du ikke liker EMG er det en ærlig sak, men det er kanskje en årsak til at Schecter putta dem inn i utgangspunktet :D

+1

Du bør kanskje ta en telefon til Gibson å opplyse om at det er dumt å sette på EMG på Zakk Wylde modellen

deres. Den koster 41000,- NOK så jeg håper det er en grei gitar -Kanskje til ogmed bedre enn en Diamond serie Schecter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada, jada.. Jeg ser ikke noe galt i EMG overhodet, men jeg hører mange mener de låter likt nesten uansett åssen gitar man putter dem i, og når man har såpass kult treverk så tenkte jeg liksom.. vet ikke. Får se når de kommer, ca. 50% av favorittartistene mine bruker dem jo liksom ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada, jada.. Jeg ser ikke noe galt i EMG overhodet, men jeg hører mange mener de låter likt nesten uansett åssen gitar man putter dem i, og når man har såpass kult treverk så tenkte jeg liksom.. vet ikke. Får se når de kommer, ca. 50% av favorittartistene mine bruker dem jo liksom ;-)

Jeg synes at Mahogni og EMG låter fett som fy. EMG har jo en særegen lyd, men det samme kanman jo si om Duncan og DiMarzio også. Alt etter hva man er ute etter. Jeg har en ESP Eclipse med EMG`s, og til mitt bruk, er det innertier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skaffer du alle slags pickups til priser vi kan bli svette av?"

Tja, kan vertfall hjelpe deg å spare ett par kroner =), noe spesielt du tenkte på ?

Bill Lawrence L 500XL?

Seymour Duncan Seth Lover?

Seymour Duncan Alnico Pro II?

Priser ville vært fint...

Du tenker på sett ? Altså både til bridge og neck?

Sett av Duncans mikkene ja. Kun bridge av Lawrencen...

Ikke at jeg har noen gitar å ha de på akkurat nå, men kjekt å vite til jeg kjøper en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Vurderer å skifte pickups i øksa mi sjøl:

Har tenkt på Alnico Pro II. Har iaffal lyst på en slik i neck.

Hva med feks en Alnico Pro II i neck og en SH-1 ’59 i bridge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke være venner i den tråden her da ;(

Your package is on time with a scheduled delivery date of 30/10/2006.

Fjøla er nå i Herne-Boernig i tyskland..

Bare lurer, hvis noen andre skriver under på mottaksseddelen, skriver de da fra seg UPS' sitt ansvar som fraktbyrå? Pakka kommer visst mellom 10-16 og jeg slutter seff på jobb klokka 16:00.. hjemme i fem-tida ><

Skulle likt å åpna pakka sjøl og sett at alt var i orden før jeg/andre skrev under på noe som helst. Bor hos min bestemor, som desverre ikke har så mye peiling på gitarer at hu kan ta den jobben her aleine.. men hu er dog hjemme hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan jeg aldri tro. Det er jo helt unormalt og åpne pakker når man mottar dem og la sjåføren stå å vente før man skriver under. UPS må ta sin del av ansvaret uansett, om den skulle være skadet.

De ringer somregel til privatpersoner før de kjører ut, og spør om du er hjemme, så de kan helt sikkert levere den til deg på jobben. Det har de ihvertfall gjort med meg flere ganger.

Endret av EivindS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.