Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg får ny gitar ;D ;D


Pappa

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan du gå litt mer i detalj hvordan du kan skaffe oss så billige pickups at det er til å bli svett av? Du er litt diffus..

Yrkeshemmeligheter.

Kødder du? Du tilbyr pickups som er til å bli svett av, men å fortelle en evt. kunde hvordan du kan få tak i så femmonemalt billige pickups, det kommer ikke på tale? Holder du oss for narr? Javisst fremstår jeg som en aggressiv, villt fremmed person, og jeg beklager virkelig hvis du spøkte nå, eller har en annen god grunn for å verne om din hemmelighet -- eller, for den saks skyld, jeg skriver dette som en konsekvens av min uvitenhet. Men jeg stiller meg svært skeptisk til din måte å markedsføre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gå litt mer i detalj hvordan du kan skaffe oss så billige pickups at det er til å bli svett av? Du er litt diffus..

Yrkeshemmeligheter.

Kødder du? Du tilbyr pickups som er til å bli svett av, men å fortelle en evt. kunde hvordan du kan få tak i så femmonemalt billige pickups, det kommer ikke på tale? Holder du oss for narr? Javisst fremstår jeg som en aggressiv, villt fremmed person, og jeg beklager virkelig hvis du spøkte nå, eller har en annen god grunn for å verne om din hemmelighet -- eller, for den saks skyld, jeg skriver dette som en konsekvens av min uvitenhet. Men jeg stiller meg svært skeptisk til din måte å markedsføre på.

Selvsagt tulla jeg ikke, du kommer aldri til å få vite hvordan jeg har mulighet til å selge varer til laaaangt under veil. pris i Norge, hva slags rett har du til å få innsyn i mine avtaler og mine buisness partnere.

Tror du du får oppskriften på coca cola hvis du ringer direktøren i coca cola company og spør pent, bare fordi du har tenkt å kjøpe en 1,5L ? Tro om igjen mister..

Du sender vel heller ikke mail til en butikk som selger en forsterker/gitar 2000 kroner billigere enn konkurrenten og spør hvordan i alle dager de får tak i den og har mulighet til å selge den så billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mikkene jeg kan skaffe deg til ca 1/3 av norske priser er fra forhandlere i USA. Som jeg kjøper av dem som privatkunde. Betaler moms og frakt og tjener ikke noe på det selv, bortsett fra at jeg ikke vil sitte igjen med minus. ;) Så... Alt som kan skaffes kan skaffes av alle her på forumet, nesten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å handle fra utlandet og spare penger.... og ja, jeg vil vite hvor pickupene kommer fra. *DET* opplyser nemlig seriøse forhandlere om, det har betydning både for garanti og min egen sikkerhet for at jeg ikke handler tyvegods.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å handle fra utlandet og spare penger.... og ja, jeg vil vite hvor pickupene kommer fra. *DET* opplyser nemlig seriøse forhandlere om, det har betydning både for garanti og min egen sikkerhet for at jeg ikke handler tyvegods.

Akkurat. «Tillit» er et fint ord. Mulig du har en veldig fin og superduper hemmelighet, og det er mulig mange vil kjøpe av deg uten å vite hvordan du får det til, men dersom du forteller hvor du får tak i dette, øker dette troverdigheten din. Men for all del, rug på Coca Cola-oppskriften din, om du absolutt vil.

Selvsagt tulla jeg ikke, du kommer aldri til å få vite hvordan jeg har mulighet til å selge varer til laaaangt under veil. pris i Norge, hva slags rett har du til å få innsyn i mine avtaler og mine buisness partnere.

Det juridiske i dette er jeg ikke vel bevandret i, men jeg kommer da støtt og stadig borti forhandlere som forteller kundene sine hvorfor akkurat de kan tilby oss produkter til svært lav pris. Og det er flott! Det gir meg indikasjon på at forhandleren er ærlig. <-- en fordel :excl:

Du sender vel heller ikke mail til en butikk som selger en forsterker/gitar 2000 kroner billigere enn konkurrenten og spør hvordan i alle dager de får tak i den og har mulighet til å selge den så billig.

Som regel er det ikke vits i dette, men hvis jeg synes et produkt er vesentlig billigere, på grensen til det mistenkelige, ville jeg definitivt vurdert å spørre forhandleren hvordan de kan greie tilbudet. Men som sagt, dette jeg har jeg aldri vært borte i selv, og man vil vel heller aldri komme borti dette om vi snakker om en større butikk. Et enmannsforetak er en helt annen sak.

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å handle fra utlandet og spare penger.... og ja, jeg vil vite hvor pickupene kommer fra. *DET* opplyser nemlig seriøse forhandlere om, det har betydning både for garanti og min egen sikkerhet for at jeg ikke handler tyvegods.

Ok, hadde det hjulpet deg, hvis du hadde kjøpt pickuper av feks. meg, at jeg hadde opplyst at de hadde kommet fra USA, Kina, England, Kongo, India etc., selvsagt, men det vi snakket om her var ikke landet (tror jeg).

Kan jo ikke bare gi deg en link heller og si, her kjøper jeg ifra, da kan du jo liksågodt gjøre det selv nesten, og jeg taper kunder.

Tyvegods, først av alt, pickupene jeg selger er helt nye, (hvis du ikke ønsker brukte). Det i seg selv er jo ikke en garanti for at de ikke er stjelt, det handler mer om tillit her, jeg ville aldri kjøpt/solgt pickups som jeg visste var stjelt, så er det opp til deg /dere å tro på det eller ei.

Heller ikke vet jeg om det finnes så mange pickups-tyver der ute.

Handler du på musikkbutikken på "hjørnet" regner du også med at det han ikke selger har blitt smuglet inn i landet av mafiaen, og du spør vel heller ikke om å få se kvittering ifra hans leverandør?

Garanti; Alt jeg selger er ting som ikke "kan gå i stykker", bortsett fra pickupsene da, de kan faktisk gå i stykker, men jeg kan garantere at når jeg får de, sender jeg ikke ødlagte pickups videre. Skulle de plutselig bli ødelagte midt under en gig du har, så skal du få nye av meg, for sannsynligheten for det tror jeg er så liten at jeg ikke klarer å se det for meg engang.

Nå skal det også sies; det med "pickups du blir helt svett av" var en slags metafor, i steden for å si "billige pickups".. de er billige, og du kan spare tusenlapper, men de er slettes ikke gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.