Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker med vreng.


PoW

Anbefalte innlegg

Du finner jo brukte JCM800 heads til den prisen, men jeg bare sier det først som sist (eller de hundre gangene jeg kommer til å gjenta det).

Kan folk være så nille å spesifisere hvorvidt de ønsker kombo, head, preamp eller poweramp når du stiller slikt spørsmål?, på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
For guds skyld ikke kjøp Peavey...  

Det er noe drit.

Peavey er billig, finnes masse brukt, samt at de tåler litt juling. Andre merker passer sikkert mye bedre til mange lydmessig, men det er utrolig kjekt med en amp som fungerer hver gang, og som man slipper å ha store utlegg på.

Jeg synes Peavey er helt topp! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
For guds skyld ikke kjøp Peavey...  

Det er noe drit.

Peavey er billig, finnes masse brukt, samt at de tåler litt juling. Andre merker passer sikkert mye bedre til mange lydmessig, men det er utrolig kjekt med en amp som fungerer hver gang, og som man slipper å ha store utlegg på.

Jeg synes Peavey er helt topp! :mrgreen:

Er enig med deg her.. Gamle Peavey er jo arbeidshester men de låter jo ikke særlig fint da....Men de er utrolig hold bare.. Å de virker når de skal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har i det siste blitt positivt overrasket over peavey forsterkere.

Peavey var det første merket jeg avskrev som søppel. Syntes det var umulig å få brukbar lyd ut av dem.

Nå i det siste har jeg prøvd etpar forskjellige peavey forsterkere _kombinert med bra gitarer_, og synes rett og slett de jeg har prøvd låter dritfett!

For ikke å snakke om peavey 5150! Denne forsterkeren har den feteste vreng som kan kjøpes for penger! Det er snakk om en 120W topp, fåes for rundt 5-6000 brukt.

Og de er nok regnet for å være noe av det mest holdbare på markedet. Skulle du være så uheldig å få ødelagt den er også peavey meget generøse med å dele ut kobling-skjemaer ("schematics") til forsterkerene sine, slik at det blir lett for en reperatør å få orden på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.