Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp! Jeg har begynt å like Nirvana.


Syd Barrett

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry men det var litt tynt det der med det forumet. Hvem som helst kan jo lire av seg på med dritt der, men det er ikke derfor jeg ikke tror deg. Det er fordi det ikke gir mening, skulle de leie inn en gitarist til å lage låtene for så å lære dem låtene så de kunne spille dem live? Da kunne de jo lik så godt sparka gitaristen og ansatt mr. Slamer. Jeg er enig i med at sounden hans ligna mistenkelig mye på warrant sin, men jeg er slett ikke enig i at den første skiva har bedre lyd og produksjon enn hva Cherrie pie har. De høres alt for bra live ut også til at det skulle gi noe mening(bortsett fra vokalen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"There's a rumor that you did the leads for bands like AIRRACE and WARRANT back in the 80s.Is this true? And what was your exact role with those bands?

Mike Slamer - That was a long time ago and I don't remember all the bands. But I did play a lot of guitar on the first two Warrant albums. During those days I did lots of session work for Beau and some of it was as a (ghost) player, you know...don't tell anyone."

Ok, jeg gir meg... Men uansett et sabla bra band!

Edit:

Men igjen... Så er sounden på de senere låtene platene også temmelig lik de 2 første albumene, og det er aldri noen som har bekreftet hvor mye av materiale Mike spilte. We will rock you fra Gladiator skiva http://www.youtube.com/watch?v=o2EM8PXJ4uA...ted&search= eller Family Picnic

og Machine gun(skjekk solo) http://www.youtube.com/watch?v=N7u9jZfz-3g

Høres jo ut som samme gitarist?

Endret av lightningboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.