Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hehe...fant en Carvin Legacy til 3000,-


Jonathan

Anbefalte innlegg

Tror vel egentlig ikke det er så lett å få solgt den for 8-9000 da..

Så en topp som en fyr skulle ha 7500 for på musikkweb.no..

Dessuten kan det jo gå lenge før Jonathan finner en kjøper som er villig til å gi såpass mye for den. Ikke alle har økonomi til å ha en investering til f.eks. 3000,- bare stående i lengre tid.

regner med at du mente 3000,- :) MuTh1n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesa'en er vel en ganske mer etterspurt amp blant "vanlige" (ikke hardbarka Vai fans ;-) ) folk vil jeg tro..

Men som sagt.. er veldig hypp på å få vite hvem som selger Carvin'en altså ;-) Har siklet etter den ampen en god stund nå, men har ikke funnet en som har passet inn med økonomien min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilsefix!!!

Jeg prøver å bli tipset om en billig Legacy nå!! ;-)

Neida..bare tuller :-D

Legacyen og Mesa'en er vel blant de beste på sine områder..går vel ikke ann å skjule det under en eske elelr bak et tre for den saks skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rectumfiren ville jeg rett og slett ikke tatt imot gratis om dealen var at jeg måtte bruke den i et halvt år .. Den låter wierd , nu-metal lyd er ikke så fett spør du moi ...

Legacien har jeg prøvd litt , og den fikk meg ikke til å hoppe i taket , men da hadde jeg ingenting foran da , men ja , interessant amp . Særlig når man vet at det er den ampen som lager gitarlyden på Alive In Ultraworld skiva .. det er jo DEILIG gitarlyd...

Jeg har lyst til å sjekke ut den derre Laney ampen som godeste Andy Timmons bruker jeg... Men men..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilsefix:

Jeg har også funnet en Modifisert Laney VH100R topp (andy timmons brukte den i en god stund) til ca. 5000-6000kr.

Den er Moddet av Trace ved Voodoo amps(VEEEELDIG proffesjonel amp builder/modder), modden gikk ut på at den skulle bli "smothere", all støy er fjernet.

Modden i seg selv kostet rundt 2000-2500kr

er ikke sikker om ampen er solgt ennå, jeg hadde litt lyst til og sjekke den ut.

Har også funnet en Bogner Shiva jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.