Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

2 nye innspillinger


Praiser

Anbefalte innlegg

Battle theme: veldig kjedelig i lengden med den samme "hu hu huhu huu" lyden, lyden på gitaren var ikke den vakkreste heller, men det var jo ikke så dårlig spilt da..

Freedom song var ikke helt min smak ...

edit: trommene låt så "falsk" ... ble helt frustrert over det der ... hvis du hører opp mot gitaren så er den mye tynnere og gjorde det til en suppe i hodet mitt. Ikke helt behagelig å høre på tyvärr :/

Endret av andreaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå hørte jeg bare den første sangen, og det som slår meg , er at du øve på bending. timing er også en god ting å øve på.

grunnen til at jeg sier dette med bending er rett og slett at du bender i feil pitch.

Endret av johannes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At gitaren kun koster 2300,- har nok ingen ting med at det ikke låter så bra. Det er dessverre deg. Men det positive i det er jo at du kommer til å bl bedre og bedre når du øver så det er ingen krise :)

DU må få mer "liv" inn i musikken din. Tonene og melodilinjene er helt døde (sangen Battle theme). Lær deg å bruke litt vibrato på slutten av toner, så kommer du langt. Og øve opp din "time" (som i engelsk uttale). "Time" er veldig viktig for at man skal kunne fraserer bra. Gjør noen søk på google om time+melody f.eks

Vegar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med det som blir sagt. Hvis du hadde jobbet litt med timingen og kanskje lagt på litt vibrato så hadde det blitt riktig bra.

Jeg likte i grunn begge låtene, men blir nesten litt slitsomt å høre på den første. Freedomsong virket mye bedre, men det er litt mer potensiale her også.

Du kan komme langt med dette, bare en liten tanke, hvor lenge har du holdt på?

Jeg sliter selv med timingen, og må si at du er hakket bedre enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta det til etteretning. Ikke for å ro, men jeg har vært sjuk de 2 siste månedene og da er det ikke alt man har energi til å øve så mye. Hva jeg sliter med, har jeg ikke lyst å nevne akkurat her, men jeg kan si som så at det er noe dritt og det stjeler vanvittig mye energi.

Det med bending er forsåvidt en helt grei sak. Å bende til riktig pitch er ikke bare gjort i fei. Har spilt i 7 år, men det er først de siste 3 årene jeg har trent på å spille solo. Litt tregt sånn sett, men jeg har det morro likevel og det er jo det viktigste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta det til etteretning. Ikke for å ro, men jeg har vært sjuk de 2 siste månedene og da er det ikke alt man har energi til å øve så mye. Hva jeg sliter med, har jeg ikke lyst å nevne akkurat her, men jeg kan si som så at det er noe dritt og det stjeler vanvittig mye energi.

Det med bending er forsåvidt en helt grei sak. Å bende til riktig pitch er ikke bare gjort i fei. Har spilt i 7 år, men det er først de siste 3 årene jeg har trent på å spille solo. Litt tregt sånn sett, men jeg har det morro likevel og det er jo det viktigste

Hvorfor legge ut, for så å unnskylde seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den enkle grunn at da vet jeg hva jeg må konsentrere meg om når jeg blir bedre samt at jeg har muligheten til å se på forbedringer jeg kan gjøre i sangene. Det er grunnen til at jeg nevner det her på forumet. Dessuten er det forskjell på unnskyldning og forklaring.

Har fått veldig mye bra tilbake-meldinger også fra andre hold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den enkle grunn at da vet jeg hva jeg må konsentrere meg om når jeg blir bedre samt at jeg har muligheten til å se på forbedringer jeg kan gjøre i sangene. Det er grunnen til at jeg nevner det her på forumet. Dessuten er det forskjell på unnskyldning og forklaring.

Har fått veldig mye bra tilbake-meldinger også fra andre hold

Say what? Den der må du forklare litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.