Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Telecaster plekterbrett i kalveskinn?


Takstein

Anbefalte innlegg

Jau, god dag og vær hilset gode gitarfolk! :lol:

Saken er den at jeg plutselig fikk lyst på et nytt plekterbrett til min røde Telecaster. Tidligere hadde Automats en tråd om en auksjon på QXL om et plekterbrett i kalveskinn...

Den auksjonen er selvsagt dau nå, men det må jo gå an å få fatt på et sånn?

Dersom noen plutselig skulle komme over noe lignende eller vet om noen som fører slike ting ( :lol: ) så post her! ;) Kanskje ikke vits i å poste en tråd om dette, men nå ble det slik. :rolleyes:

Siden det ble en tråd av dette så ønsker jeg ikke idiotiske, ironiske, trakaserende, subtraherene, kausjonerene, demoaktiviserene og radioaktive tilbakemeldinger. ;)

Thanx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, god dag og vær hilset gode gitarfolk! :lol:

Saken er den at jeg plutselig fikk lyst på et nytt plekterbrett til min røde Telecaster. Tidligere hadde Automats en tråd om en auksjon på QXL om et plekterbrett i kalveskinn...

Den auksjonen er selvsagt dau nå, men det må jo gå an å få fatt på et sånn?

Dersom noen plutselig skulle komme over noe lignende eller vet om noen som fører slike ting ( :lol: ) så post her! ;) Kanskje ikke vits i å poste en tråd om dette, men nå ble det slik. :rolleyes:

Siden det ble en tråd av dette så ønsker jeg ikke idiotiske, ironiske, trakaserende, subtraherene, kausjonerene, demoaktiviserene og radioaktive tilbakemeldinger. ;)

Thanx

Hallo.

Er det dette du er ute etter?

http://www.eldoradostraps.com/

Skamtøft iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.