Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

koffek - "Lazy-Eye Chris"


koffek

Anbefalte innlegg

Ethvert forummedlem med respekt for seg selv burde ha en presentasjon. Her er min.

Navn: Kristoffer

Kunstnernavn*: 'the artist formerly known as Lazy-Eye Chris'

Som den '85 -modell jeg er, er jeg for tiden 21 år. Jeg residerer i Danmark, hvor jeg leser på Syddansk Universitet. 6-årig utdannelse, med fremtid i helsevesenet (så kan de smarte hoder resonnere seg frem til resten).

Rent teoretisk har jeg spilt gitar en stund, men det har vært VELDIG av og på, så hver gang jeg har begynt igjen, har tiden gått med på å repetere det jeg har glemt. Jeg har dermed ikke kommet så langt. Samtidig tar studiene sitt, som ikke gir meg så mye tid til å øve. Jeg er fryktelig glad i blues, og ellers det meste som har med rock og slikt å gjøre.

Folk og fe jeg hører på: AC/DC, D*A*D (dansk rip-off fra AC/DC, faktisk ok musikk), Clapton, BB King, Red Hot Chilipeppers, Creedence/CCR.

Ellers hører jeg på hiphop og breaker litt, men det hører ikke hjemme i dette forumet. :P

Jeg har en Hagstøm Swede (kjøpt sommeren '06), og en Marshall et-eller-annet som jeg ikke husker. 15 watt, skal redigeres med navn når jeg drar ned igjen (er hjemme i Norge nå).

Ellers har jeg en Ibanez (akustisk sak) som henger på veggen. Spiller ca. 50/50 på begge.

Hvis det, mot formodning, skulle være noen spørsmål, fyr i vei. :)

*haha, alltid hatt lyst på et kunstnernavn.. :P Gir inntrykk av at jeg er 'teh sh1t'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..Litt? :P

DAD har blitt beskrevet som "CCR møter AC/DC", og det er noe i det, syns jeg. Minner en del om AC/DC.

Om det er korrekt å bruke begrepet "rip-off" kan sikkert diskuteres, men siden jeg bor i Danmark, ser jeg det som en rett å mobbe danskene litt når jeg er hjemme i Norge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.