Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva tycks om marshall jcm 800 2205?


Enter

Anbefalte innlegg

Hei...har en jcm 800 på hånda, en 2205 50watter tokanals. Er det noen som har erfaringer/meninger om den?

PS!driter i om det er noen "transistorer" i signalveien , da jeg uansett vil bruke pedaler foran den. Ønsker å vite hvordan en låter.

På forhånd Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik en gang,dette er etter min mening en veldig god amp

har angret salg av denne mange ganger .

den har en kanon vreng kanal her trengs ikke noen ekstra pedaler,kansje en delay og en noise reduction.

eneste problemet her er vel volumet det er enten ingenting eller bånn gas.

når det gjelder clean kanalen er det desverre ikke rare greiene,denne er nesten helt umulig å få clean.

men tøff på blusey ting ved høyt volum.

jeg syntes den var så bra at nå 15 år senere kjøpte jeg meg en 2210 topp i fra 1982,

denne låt faktisk ikke så bra på vrengen.dette er 100 watteren så det kan være at det låter bedre

med 50 watter da du får tynt den mere.

hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt.men men transistor neg her og transistor meg der

dette er en fin fin rør amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så foretrekker jeg 2204 men det er jo en smakssak. Det er bare forskjellig type vreng. Den låt faktisk mye bedre en jeg hadde trodd når jeg hørte det var diodevreng i den.

Selv syntes jeg ikke clean kanalen er så værst. SRV spilte faktisk med på både combo og toppversjonen og jeg kan ikke forestille meg han brukte vreng kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.