Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar til skikkelig heavy saker?


dime

Anbefalte innlegg

Hei og hå

Jeg lurer på om noen har noen tips; jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en gitar med fast stol til rundt 4-5 tusen som jeg kan bruke EMG'ene min på og slenge på tjukke strenger og stemme den ned i C siden jeg hører på en del sånn musikk ved siden av alt det andre som jeg spiller på Ibanezen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

Jeg lurer på om noen har noen tips; jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en gitar med fast stol til rundt 4-5 tusen som jeg kan bruke EMG'ene min på og slenge på tjukke strenger og stemme den ned i C siden jeg hører på en del sånn musikk ved siden av alt det andre som jeg spiller på Ibanezen...

Hvis du legger på en tusenlapp, så mener jeg at det ligger en Gibson Explorer til 6k på musikkwebs bruktmarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe nytt til den prisen så vil jeg vil si Epi Korina Explorer. Du får mye dritt til 5 000 i Norge om du skal kjøpe nytt, og jeg er veldig usikker på hvafforno treverk Epiphone putter i gitarene sine om dagen. De er blitt voldsomt glade i å kutte pris (kvalitet) de siste tre årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.