Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Velg fem sanger til din begravelse.


Syd Barrett

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hells Bells eller Highway To Hell passer jo bra. På kirkeorgel... :D

Eller kanskje ikke.

Er kanskje litt egoistisk, men det hadde vært fint med Wish You Were Here. Kanskje Shine On You Crazy Diamond. Egentlig er dette noe jeg ikke har tenkt så mye på, og vil egentlig ikke tenke på det heller. Mange fine sanger som er nevnt tidligere i tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 sanger? Tenker me seier Floyd-discografien.

Joda, Several Species of Small Furry Animals Gathered Together In a Cave to Groove With A Pict er akkurat den låta jeg vil ha i mn begravelse. For ikke å snakke om Alan's Psychedelic Breakfast. ;)

--

Amazing Grace

Roger Waters - Perfect Sense pt. II

Joe Hisaishi - La chute de Laputa.

Sigur Rós - 1

Pink Floyd - Pigs On the Wing pt. II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 sanger? Tenker me seier Floyd-discografien.

Joda, Several Species of Small Furry Animals Gathered Together In a Cave to Groove With A Pict er akkurat den låta jeg vil ha i mn begravelse. For ikke å snakke om Alan's Psychedelic Breakfast. ;)

Alan's Psychedelic Breakfast er jo fantastisk! SSoSFAGTiaCaGWaP kan vel diskuteras dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NIN - Hurt

Herlig sang. Liker den mye mer enn coveren til Cash.

Glemte å poste min liste:

- Lynyrd Skynyrd - Simple Man. Liker denne sangen, og tror den ville ha passet bra i en begravelse.

- Pink Floyd - High Hopes. Denne sangen har jo tross alt kirkebjeller på begynnelsen. Liker også stemningen i sangen. Passer til en begravelse.

- David Bowie - Space oddity. Orgasmisk god sang.

- Syd Barrett - Feel. Syd Barrett må ha en sang i begravelsen min. Og denne sangen kunne ha passet.

- Pink Floyd - Bike. Denne sangen må spilles på slutten av begravelsen for å få opp stemningen litt. Jeg vil at folk skal le av denne herlige sangen skapt av Syd Barrett når de går ut av kirka. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.