Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den mystiske Syd Barrett


Anbefalte innlegg

Vel, jeg er egentlig ikke noe mystisk av meg, men tenkte flere vil åpne tråden hvis jeg sa det. :P

Anyway, Jeg heter Christopher og bor i Grimstad. Er venn med Leif Andreas som jeg også går i klasse med. Jeg er 17år og går på allmenn linje.

Favorittbandet mitt er Guns N' Roses. Er stort fan av gamle og nye Guns N' Roses. Gleder meg virkelig til Chinese Democracy CDen kommer ut. Liker demoene og live opptakene av de nye sangene. Albumet kommer til å bli en stor suksess! :)

Som nicket mitt kanskje røper er jeg stort fan av Syd Barrett (og Pink Floyd). Digger solo albumene til Syd Barrett og er også et fan av The Piper at the Gates of Dawn. Liker også Jugband Blues, Arnold Layne og See Emily play.

Jeg er også en gud i å lage bannere, men tror ikke det er lov til å ha bannere i signaturen her. Men for dere som er interesserte i å se mine fabelaktige bannere kan regge dere på mygnrforum og se i tråden min.

Glemte å nevne at jeg har en gitar! Jeg kjøpte tøsen min (som jeg kaller gitaren) på slutten av sommeren. Det er en svart og begje (hvordan i huleste staver du den fargen :unsure:) Les Paul Epiphone. Den er forresten veldig hawt. B)

Ja, tror det skulle være alt. Fred ut! :D

Endret av Syd Barrett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Hva kaller du deg der?

Jeg har en bruker som heter krisspan, men som jeg ikke bruker så ofte... Ble slettet av moderatorene for spredning av bl.a Better og There Was A Time på forumet for en stund tilbake...

Så nå leser jeg mest, uten å poste...

Forresten, nå er jeg tilbake nok en gang, som zippzapp...

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.