Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Knopfler eller Page?


Knopfler

Anbefalte innlegg

Heisann!

En kamerat og jeg har en diskusjon gående om hvem som er den beste gitaristen av Mark Knopfler og Jimmy Page. Vi er enige i at det er vanskelig å sette de direkte opp mot hverandre grunnet ulik sjanger ol, men vi er interesserte i synspunkter på hvem av disse to som er best rent teknisk...

MVH Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter mi meining går det ikkje an å setje desse to opp i mot kvarandre, til det er dei for ulike. Om ein brukar teknikk som einaste parameter dei skal målast opp i mot kvarandre på så går det kan hende. Men vert ikkje det nokolunde meiningslaust då? Syns dei begge to er usedvanleg gode gitaristar eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å finne ut hvem som er best, rett og slett umulig. Man kan ikke stille gitarister opp mot hverandre, det blir for dumt. Er min mening da, alle gitarister er forskjellige, bruker forskjellige teknikker, forskjellige stilarter osb. Men rent smaksmessig er Knopfler min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å finne ut hvem som er best, rett og slett umulig. Man kan ikke stille gitarister opp mot hverandre, det blir for dumt. Er min mening da, alle gitarister er forskjellige, bruker forskjellige teknikker, forskjellige stilarter osb.

Hvis man bruker teknikk som målestokk så går det helt fint.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å finne ut hvem som er best, rett og slett umulig. Man kan ikke stille gitarister opp mot hverandre, det blir for dumt. Er min mening da, alle gitarister er forskjellige, bruker forskjellige teknikker, forskjellige stilarter osb.

Hvis man bruker teknikk som målestokk så går det helt fint.

Det har du rett i. Men gjev det noko musikalsk meining då? Ut over teknisk, meiner eg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.