Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Står fast


knuger'n

Anbefalte innlegg

ja, tål nå for guds skyld en spøk! :) og nå skal det sies at jeg har passert 14 år med god margin ;)

Tåler mye spøk jeg, jeg lurer bare på hvorfor du postet den posten?

Spøken om rusmidler var vel godt brukt opp av de 3-4 før deg skulle jeg mene.

Dessuten sa jeg vel 14 - 15 synes jeg å huske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi dette er et forum for gitarister, og da går jeg ut fra at det er et hvertfall et par folk her som synes rock er artig ;) og som du kanskje har fått med deg, så er kokain et stort problem innenfor det miljøet.. men sorry hvis det støtet deg.. jeez. og hvis man er 15 år, har man vel ikke passert 14 med god margin, har man vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi dette er et forum for gitarister, og da går jeg ut fra at det er et hvertfall et par folk her som synes rock er artig ;) og som du kanskje har fått med deg, så er kokain et stort problem innenfor det miljøet.. men sorry hvis det støtet deg.. jeez. og hvis man er 15 år, har man vel ikke passert 14 med god margin, har man vel??

Tror du skjønner godt hva jeg mener, men du gidder vel ikke å innse det. Og bare for å kverulere synes jeg at 365 dager tilsvarer en god margin ;) Men nå gidder vi ikke å krangle mer om det. Mitt eneste ønske her inne er at alle bare kunne tenke seg om en gang eller to før de postet.

Er denne posten usedvanlig morsom? Er denne posten nyttig for trådstarter osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.