Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket band har betydd mest for deg?


purple haze

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Death

Slik det skal være, mann!

Jeg ble frelst da jeg hørte The Doors og The Beatles på barneskolen. De har hatt veldig mye å si for min spillestil (utenom klassisk musikk da).

Senere så har Metallica, Slayer, Death, Morbid Angel, Caravan og Soft Machine spilt ei litt større rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iron Maiden, Led Zep, David Bowie, Jokke & Valentinerne, Alice Cooper, The Dandy Warhols, The Doors, Metallica, Pink Floyd, Nirvana, Placebo og Bob Marley and The Wailers har gjort mest innflytelse på meg og gjort meg den jeg er idag så det er vel de som betyr mest for meg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg oppdaget KoRn i 1996 fant jeg ut at metal var det største i verden. Var helt, totalt KoRn-hode i mange år frem til jeg faktisk oppdaget at den plata jeg hørte mest på av alle (og som fremdeles er den stadig tilbakevennende favorittplata) var Tool.

Tool var det bandet som fikk meg til å sette pris på melodi i heavy rock fikk meg til å innse at man ikke trenger å vræle for at det skal være trøkk i musikken så da blir det nok Tool som er det viktigste med KoRn (sånn som KoRn var t.o.m. Untouchables) på en klar annenplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guns N Roses, Postgirobygget, Jokke, Ramones og Dire Straits. Glemmer aldri den tiden når jeg trudde at ingen kunne spille fortere en Slash, Clapton, Knopfler. Trudde man måtte spille hvertfall 20 år for å bli like god som disse :P

Sikkert mye på grunn av faren min som syntes Layla, Money for nothing riffet og lignende er helt sjukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.