Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Devin Townsend Band - Accelerated Evolution


Roar

Anbefalte innlegg

endelig en devy-thread. æ elske devin townsend. roar du burde få tak i devin townsend - terria. det albumet e minst like bra. også ocean machine/biomech, FØR IKJE Å GLØMME det nyaste, synchestra. e en del proe sanga der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg at jeg vil kaste meg på. Storfan av Townsend, både solo og med SYL.

Synes nok de fleste skivene er litt ujevne, men det er alltid!!! masse som er ekstremt bra.

Som mange andre setter jeg Terria høyest, med Accelerated og Infinity rett bak. Mye fett på sisteskiva også, ikke minst soloen til Vai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synchestra synes jeg har 3-4 skikkelig gode låter, resten blir litt ujevnt. Gidder ikke å kjøpe meg mer av Devin før jeg har gått lei av denne. Herresatan å bra den er.

æ trur du kommer tell å digge terria. den e ganske chill, og alle sangan e whore-bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synchestra synes jeg har 3-4 skikkelig gode låter, resten blir litt ujevnt. Gidder ikke å kjøpe meg mer av Devin før jeg har gått lei av denne. Herresatan å bra den er.

æ trur du kommer tell å digge terria. den e ganske chill, og alle sangan e whore-bra

Ja steike terria er mega bra. The Fluke er sinnsykt flott..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.