Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nirvana


Ponylæd

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva foregår der da? Har en liten fornemmelse av at det er noe om nirvana. Jeg må bare si til dacka at INGEN produserte like mye bra og kjente låter som nirvana, på så kort tid.  

nevermind fikk over 11millioner solgte, og selger enda.

Prøv å finn noen andre band som slår det!

Matallicas black album fra 1991 ligger fremdeles på Billboard top 100 lista.. Har ikke vært av den lista en eneste gang siden den kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva foregår der da? Har en liten fornemmelse av at det er noe om nirvana. Jeg må bare si til dacka at INGEN produserte like mye bra og kjente låter som nirvana, på så kort tid.  

nevermind fikk over 11millioner solgte, og selger enda.

Prøv å finn noen andre band som slår det!

Matallicas black album fra 1991 ligger fremdeles på Billboard top 100 lista.. Har ikke vært av den lista en eneste gang siden den kom ut.

Jeg må innrømme at jeg har et eksemplar av Black album, men jeg sier bare at Nirvana har flere låter, på kortere tid. Nirvana ble dannet i 1988 og ble oppløst i 1994. På den tiden fikk de gitt ut 9 album + masse som ikke er utgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nirvana var geniale! Lett og fengende musikk (akkurat som Ramones). Kurt Cobain var en kul vokalist. Tror ikke det er så vanlig å ha en vokalist som synger "pent" i et grunge band!! Å bruke begrepet "skrike", er jeg helt uenig i. Skriking er forbeholdt Black Metal og Death Punk :-)

Det var noen som nevnte Placebo her? De har noen dødsbra sanger!

Men jeg syns de har mye dårlig/wacke greier også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nirvana!

Mange band har prøvd seg på Mrs. Robinson , men så og si ingen har greid det bedre enn Simon & Garfunkel.

En av de beste er pennywise sin.

Men ingen slår orginalen.

Pennywise slår orginalen;)

men uanz. noe av Nirvana er bra, noe er bare skriking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.