Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Voodoo Lab GCX Guitar Audio Switcher


kray

Anbefalte innlegg

Hva skal den brukes til, hvilke krav stiller du til den?

Fordelen med GCX'en er jo at den har 8 loops som kan brukes som både ampswitcher og mono loops. I tillegg har den en enkel mod som gjør at 4 av loopene blir stereo (med trepolede jacker).

Jeg får en FootSim i posten snart, det er 4 ampswitcher. Det kule med den er at den har ett sett med CC's for av/på, men den har også et sett CC's for av/på/av, altså en momentær switch sånn at den kan brukes som tap-tempo på feks en M-One eller D-Two.

Axess Electronics har og noen løsninger som er billige og veldig bra, og også veldig kompakte i forhold til GCX'en. Men de er kanskje ikke så aktuelle da RoHS har gjort at han ikke kan selge til Europa på en liten stund. Iallefall ikke før neste måned såvidt jeg har forstått.

Custom Audio Electronics er kanskje også noe du vil være interessert i? Godlyd har en 4x4 (4 loops og 4 ampswitcher) til 3500. Dette er også noe av rimelig høy kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn en ønskes kjøpt annonse på MP.

Jeg solgte min GCX switcher for 1000,- og det tilhørende brettet for 700,-

1000,-? :o Kjøpte min for 3k med det gamle fotbrettet. Hva fikk deg til å selge den til 1/4 av veil?

Brukt den i mange år og følte at den hadde gjort nytta :)

Er også et ganske lite marked for disse tinga i Norge, så det spørs hvor tålmodig man er med å selge..

Jeg har gjort mange lignende kupp sjøl så jeg klager ikke hehe.

+at det var det siste som var igjen av monster racket mitt, så jeg ville bare bli kvitt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.