Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlig dag?


Sorg

Anbefalte innlegg

Jepp, sånn er livet. Det er viktig å ikke legge for mye i det. Stick to the program.

Ikke det at jeg øver to timer om dagen lenger, he he............... Har det sånn ca på hver 4'de bandøving. Alt er bare crap, har overhode ikke inspirasjon og alle soloen låter bæsj. Men jeg har lært meg å drite i det, jeg veit at det har med dagsformen å gjøre. Sist var alle 3 like lite inspirert, det var en litt merkelig øving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik!

Jeg kan faktisk gå i en mnd. uten å få til drit, noe som er så sinnykt frustrerende!

Men man fortsetter bare å øve og øve, så en dag så er man plutselig så god som man aldri har vært!

Jeg tror det er litt sånn 2 skritt frem og 1 skritt tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik!

Jeg kan faktisk gå i en mnd. uten å få til drit, noe som er så sinnykt frustrerende!

Men man fortsetter bare å øve og øve, så en dag så er man plutselig så god som man aldri har vært!

Jeg tror det er litt sånn 2 skritt frem og 1 skritt tilbake...

Ja nettopp! Mange som mener det er slik innen idrett også. Ofte går man litt tilbake, og det er disse tidene man går litt tilbake man plutselig rett etter gjør et godt byks fremover, hvis du skjønner hva jeg mener...

Ellers skal jeg innrømme det blir lite søvn. Er utrolig busy med skole, etc... Er først i 21-22 på kvelden jeg for kommet i gang og da er jeg som regel veldig trøtt. Det spiller nok litt inn ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å utvikle gitar kan sjåast på som å gå i ei alt for stor trapp.

Kvart trappetrinn går fint, dei er jo flate, men når du skal opp eitt trinn må du slite litt. Eg har ofte slike "trappetrinn", og det hender at eg tar ein pause på eit par dagar. Når eg byrjar å spele att, kjem eg opp på neste trinn og alt er kjekt.

Har nettopp hatt ei veke haustferie utan å ta med gitar heim. Kanskje litt i overkant, men no har eg VERKELEG lyst å spele gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å utvikle gitar kan sjåast på som å gå i ei alt for stor trapp.

Kvart trappetrinn går fint, dei er jo flate, men når du skal opp eitt trinn må du slite litt. Eg har ofte slike "trappetrinn", og det hender at eg tar ein pause på eit par dagar. Når eg byrjar å spele att, kjem eg opp på neste trinn og alt er kjekt.

Din poet...

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tving deg selv til og øve, det er bare bullshit.

Spilling kommer av rein glede og lidenskap. Har du en dårlig periode, så ta heller en pause i en ukes tid så spiller du litt igjen, da funker det ;)

Viss ikke kan du lære deg helt latterlig enkle sanger, det funker for min del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.