Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TAMT


Lejs

Anbefalte innlegg

i min nye gitar er det noen litt ''tamme'' mikrofoner. jeg liker veldig godt å spille med den, men synes det er litt tam lyd i den.... Jeg har en 300? watts fender forsterker. Jeg vurdereer å skifte mikrofoner for å få en TØFF lyd.. teller forsterkere noe på dette? effekter ? mikkeR?

hjelp meg:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal også selge en dunlop wah wah grunnet jeg ALDRI bruker den.... finnes ikke noe kjedeligeere enn en wah wah... jeg kjøpte den for 2,5 tusen....

Haha, helt enig.

Wah er så sinnsykt oppskrytt pedal :P

Kan du si akkurat hva du mener med det? Oppskrytt pedal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ekstremt skuffet da en annen jeg vet fortalte meg at wah wah er den sykeste effekten ever liksom, så jeg kjøpte meg en. kostet litt over 2000. Jeg brukte den kansje i en solo. "wææææow" nei? Derav oppskrytt. Kjedelig og spille med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ekstremt skuffet da en annen jeg vet fortalte meg at wah wah er den sykeste effekten ever liksom, så jeg kjøpte meg en. kostet litt over 2000. Jeg brukte den kansje i en solo. "wææææow" nei? Derav oppskrytt. Kjedelig og spille med også.

Utrolig bra innlegg!! Skal andre forumbrukere søples ned med idiotiske påstander av at du antakeligvis ikke spiller variert nok til å bruke en slik pedal, og at du ikke liker å bruke den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ekstremt skuffet da en annen jeg vet fortalte meg at wah wah er den sykeste effekten ever liksom, så jeg kjøpte meg en. kostet litt over 2000. Jeg brukte den kansje i en solo. "wææææow" nei? Derav oppskrytt. Kjedelig og spille med også.

man må bare bruke den på rett måte, man behøver ikke å bruke den som vår kjære Kirk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ekstremt skuffet da en annen jeg vet fortalte meg at wah wah er den sykeste effekten ever liksom, så jeg kjøpte meg en. kostet litt over 2000. Jeg brukte den kansje i en solo. "wææææow" nei? Derav oppskrytt. Kjedelig og spille med også.

Utrolig bra innlegg!! Skal andre forumbrukere søples ned med idiotiske påstander av at du antakeligvis ikke spiller variert nok til å bruke en slik pedal, og at du ikke liker å bruke den?

Vell, jeg sa bare det jeg mente. Og antakeligvis vet du ingenting om spillestilen min.

Jeg ble ekstremt skuffet da en annen jeg vet fortalte meg at wah wah er den sykeste effekten ever liksom, så jeg kjøpte meg en. kostet litt over 2000. Jeg brukte den kansje i en solo. "wææææow" nei? Derav oppskrytt. Kjedelig og spille med også.

man må bare bruke den på rett måte, man behøver ikke å bruke den som vår kjære Kirk.

Det kan være sant. Jeg kjøpte meg fordi jeg ville lære meg enter sandman soloen...heh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ekstremt skuffet da en annen jeg vet fortalte meg at wah wah er den sykeste effekten ever liksom, så jeg kjøpte meg en. kostet litt over 2000. Jeg brukte den kansje i en solo. "wææææow" nei? Derav oppskrytt. Kjedelig og spille med også.

så du vil kjøpe min wah wah? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.